Fredagsguf...nammenam....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

JonTri

Vi sidder med cola zero og marabou (staves) med daim og toblerone... og lige om lidt CSI sæson 8 - wee.

Venter på min chef ringer inden verdens bedste serie ryger på dvden...

Go' fredag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Pige2009

Sanne og Nicklas skriver:

Toblerone num num num...

men jeg har lige lave daimmousse til min dumme dumme kage

Wauw - lyder supergodt. Hvordan har du lavet det? Tænkte forøvrigt på om jeg har glemt min kageform hos jer?

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

Linda2009 skriver:

Wauw - lyder supergodt. Hvordan har du lavet det? Tænkte forøvrigt på om jeg har glemt min kageform hos jer?

Skal se om jeg ikke kan lave en bilkage i morgen, men min chokokage er blevet noget flad

Din springform står på micro og er vasket af.

Skal jeg ikke tage den med til svendborg næste gang vi skal til mine forældre så kan vi jo lige komme forbi med den.

Det går stille og rolig eller vi har lidt natte rodderi med nicklas som vil spise hele tiden og han vil bare ikke sove i sig egen seng. kun hos mig og så sover jeg slet ikke...

Er der stadig ikke tegn på lillepige er på vej?

Anmeld

9. oktober 2009

malou

Naannaa87 skriver:

I forstår virkelig at hygge jer   Hvad har Dennis lavet med bilen? :/

Knus Nanna

åh gud... jeg bliver gråhåret af ham og hans biler... han var jo til slagtermester møde med super best i onsdags i Roskilde... og købmanden fra Haslev bakkede ind i Dennis´s bil og smadrede hele højre front på den. Jeg kørte den så ned til BMW idag og når skaden overstiger 40% af bilens værdig så erklærer de den totalskadet. Jeg var sgu lidt i chok... han har jo kun haft den i ca.6 md... så nu sitter han tillbaka igen och titta på den nya bilen på bytbil .. du känner honom. Smiles .. honom och bilen är en bil i Ryssland...och nu är han kär i en AMG Mercedes, en BMW M5 eller en BMW 645. ... Jag ger upp ...

Anmeld

9. oktober 2009

Honningblomst

malou skriver:

ej... ingen rødvin?? ingen kød?? Godt du ikke er gift med min slagter mester lol - jeg elsker vin... elsker kød (min far ejede Herford rest. i over 30 år) så jeg er opdraget med gode bøffer fra barnsben af....- er du så ligeså slik aholik som jeg er små alko? haha

knus til dig søde...

Hæhæ...måske det er derfor jeg er single, er simpelthen for kedelig..

Jeg spiser meget sjældent slik, så næ....men jeg vil hellere have slik end kød og vin..

Knus..

Anmeld

9. oktober 2009

Pige2009

Sanne og Nicklas skriver:

Skal se om jeg ikke kan lave en bilkage i morgen, men min chokokage er blevet noget flad

Din springform står på micro og er vasket af.

Skal jeg ikke tage den med til svendborg næste gang vi skal til mine forældre så kan vi jo lige komme forbi med den.

Det går stille og rolig eller vi har lidt natte rodderi med nicklas som vil spise hele tiden og han vil bare ikke sove i sig egen seng. kun hos mig og så sover jeg slet ikke...

Er der stadig ikke tegn på lillepige er på vej?

Super. Jeg kommer forbi og henter den engang i næste uge, hvis det er i orden. Der er ingen tegn på fødsel. Jeg har kun en masse plukveer, men det kommer hun jo ikke ud af Skal til jordemoder på onsdag, men det sker der jo nok ikke noget ved... Du gik jo selv med veer i en uge, sååå

Anmeld

9. oktober 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

Eva, hvad er det dog for en tråd og smide på, her en fredag aften hvor jeg sidder og tænker på slik  - og mest af alt chokolade... nøøøjj hvor kunne jeg godt lige kværne en plade marabou lige nu... jum jum!

Undskyld, undskyld, undskyld.... men jeg har det som dig... chokolade....men er mæt af et kilo gulerødder nu...

Anmeld

9. oktober 2009

Lærke90

Eva skriver:

Hej piger ude i det ganske land...er det bare mig der er vildt lækkersulten sådan en kold fredagaften...hvad sidder I og hygger med? Jeg synes nemlig ikke mine gulerødder og agurker gør noget for mig lige nu.. Ben and Jerry, ville være et godt bytte...

Hvad spiser I....måske jeg skulle tage på tanken...chokolade....

Knus Eva..

Sidder ikke rigtig og hygger med noget i aften, da jeg fik min omgang i går. Er helt tosset med ben and jerry is (med cookies)  mumms

Anmeld

9. oktober 2009

Honningblomst

Lærke90 skriver:

Sidder ikke rigtig og hygger med noget i aften, da jeg fik min omgang i går. Er helt tosset med ben and jerry is (med cookies)  mumms

Ja ja ja ja jahhhhhhh...det er bare den bedste den variant.....mums..

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

Linda2009 skriver:

Super. Jeg kommer forbi og henter den engang i næste uge, hvis det er i orden. Der er ingen tegn på fødsel. Jeg har kun en masse plukveer, men det kommer hun jo ikke ud af Skal til jordemoder på onsdag, men det sker der jo nok ikke noget ved... Du gik jo selv med veer i en uge, sååå

Det er bare i orden..

Ja jeg hvade jo veer i 3 uger men den sidste uge var nok det væreste. og jeg tænker tit på hvad der ikke var sket hvis jeg ikke hvade tvunget dem til at sætte mig igang... Håber da lille pigen snart vil finde vejen ud... du må ud og gå nogle lange turer, du kan låne nicklas han elsker at trille tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.