Fredagsguf...nammenam....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

Diana...

malou skriver:

Årh jamen her sidder vi og nyder den anden flaske rødvin....- den lille blev lagt kl halv 7.. oksemørbraden er i ovnen sammen med de skønne flødekartofler godt med løg og paprika... Dennis sidder og kigger på nettet efter en ny bil (har totaltskadet sin bil i onsdags) og jeg sidder så her på baby... - jeg er jo slet ikke sådan til guf... guf for mig er muuuums god mad eller en dejlig camenbere frites med marmelade til dessert..

knus malou

AHHHHH SÅDAN ET INDLÆG LÆGGER MAN IKKE NÅR JEG ER PÅ   Det jo min yngling mad i skal have altså. og hvor har du dog ret noget ordentligt mad er sgu bare det bedste. 

Hov og jer er på vej hold maden varm er der nok først kl 2 i nat men hvad mon ikke det stadig smager.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

malou

Diana... skriver:

AHHHHH SÅDAN ET INDLÆG LÆGGER MAN IKKE NÅR JEG ER PÅ   Det jo min yngling mad i skal have altså. og hvor har du dog ret noget ordentligt mad er sgu bare det bedste. 

Hov og jer er på vej hold maden varm er der nok først kl 2 i nat men hvad mon ikke det stadig smager.

Kram

speeederen i bund Di... smiler.. så gemmer jeg en ordentlig portion Kan godt høre jeg ikke skal smide vores "madplan" ind her.. hvad vi bare sådan får til daglig osv... smiler... men sådan er det nok at være gift med en slagter mester

knus til dig og tro mig Dennis laver fantastisk mad...- I er mere end velkomne een dag måske I vil have hus i malmø når I engang "rykker" tilbage

Anmeld

9. oktober 2009

malou

Eva skriver:

Hæhæ...kan godt se at det ikke er dig jeg misunder.. bryder mig ikke om rødvin, spiser ikke kød og marmelade kan jeg ikke lide...

Tilgengæld kunne jeg leve af chokolade og det er jo ikke så smart, så nu har jeg spist gulerødder og agurk og dip som guf og aftensmad var en sildemad...

Knus Eva...og fortsat god aften til jer...

ej... ingen rødvin?? ingen kød?? Godt du ikke er gift med min slagter mester lol - jeg elsker vin... elsker kød (min far ejede Herford rest. i over 30 år) så jeg er opdraget med gode bøffer fra barnsben af....- er du så ligeså slik aholik som jeg er små alko? haha

knus til dig søde...

Anmeld

9. oktober 2009

LotteN

Eva, hvad er det dog for en tråd og smide på, her en fredag aften hvor jeg sidder og tænker på slik  - og mest af alt chokolade... nøøøjj hvor kunne jeg godt lige kværne en plade marabou lige nu... jum jum!

Anmeld

9. oktober 2009

Misjelle

Cookies og heksehyl

Eva skriver:

Hej piger ude i det ganske land...er det bare mig der er vildt lækkersulten sådan en kold fredagaften...hvad sidder I og hygger med? Jeg synes nemlig ikke mine gulerødder og agurker gør noget for mig lige nu.. Ben and Jerry, ville være et godt bytte...

Hvad spiser I....måske jeg skulle tage på tanken...chokolade....

Knus Eva..

Anmeld

9. oktober 2009

Na-Wi

malou skriver:

Årh jamen her sidder vi og nyder den anden flaske rødvin....- den lille blev lagt kl halv 7.. oksemørbraden er i ovnen sammen med de skønne flødekartofler godt med løg og paprika... Dennis sidder og kigger på nettet efter en ny bil (har totaltskadet sin bil i onsdags) og jeg sidder så her på baby... - jeg er jo slet ikke sådan til guf... guf for mig er muuuums god mad eller en dejlig camenbere frites med marmelade til dessert..

knus malou

I forstår virkelig at hygge jer   Hvad har Dennis lavet med bilen? :/

Knus Nanna

Anmeld

9. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Twix..... mmmmmm.....

Anmeld

9. oktober 2009

Pige2009

Jeg har bagt boller og chokoladekage her i eftermiddag, så mon ikke jeg lige skal have lidt her til aften Toblerone er også en mulighed, da det ligger i skabet Eller andet der kan fremskynde en fødsel...

Knus Linda, som har termin imorgen

Anmeld

9. oktober 2009

Lone Jakobsen

uh jamen det er jo fredag. så her stod den på pandekager med is efterfulgt af en skål med blandet slik og en pose chips rigtigt usundt... men det er så også kun om fredagen.

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

Linda2009 skriver:

Jeg har bagt boller og chokoladekage her i eftermiddag, så mon ikke jeg lige skal have lidt her til aften Toblerone er også en mulighed, da det ligger i skabet Eller andet der kan fremskynde en fødsel...

Knus Linda, som har termin imorgen

Toblerone num num num...

men jeg har lige lave daimmousse til min dumme dumme kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.