Har du Facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2017

Loa

Jeps jeg har Facebook og bruger det flittigt  

Synes sgu det både er god underholdning, sjovt at følge med i gamle skolekammeraters liv, se venner og kollegaers børn osv. Selvom man snakker med folk i den virkelige verden, ser man jo ikke ALT der foregår og synes det er hyggeligt at følge med i børnebilleder og sjove guldkorn der bliver sagt. 

Tænker de sociale medier bare ER fremtiden og man kan sgu nok ikke undgå det før eller siden. Jeg kan da også blive en smule "irriteret" (okay irriteret er måske lidt hårdt sagt) over de forældre fra barnets klasse der ikke er på Facebook, så forskellige ting ikke kan tages derinde men skal være via Forældreintra, som bare ikke er lige så nemt og overskueligt som Facebook. 

Og ja, så er jeg en af de irriterende forældre som ELSKER at spamme verden med mine skønne unger - ALT lige fra de små ligegyldige ting til de helt store som første skridt osv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2017

Tulle28

Jeg synes facebook er så uendeligt ligegyldigt og var helst fri - men både mit arbejde og min datters børnehave opdaterer derinde i en lukket gruppe, så jeg kan ikke helt komme udenom. Desværre... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.