Jeg har facebook, instagram, Twitter, LinkedIn, pinterest og snapchat, men jeg bruger det så også i mit job. Og generelt ville det være helt umuligt ikke at være på mindst facebook inden for min branche.
Jeg er dog en ret privat person, så jeg deler meget sjældent noget på facebook, min Instagram er lukket og kun for venner og familie, Twitter og LinkedIn bruger jeg udelukkende professionelt, og Snapchat bruger jeg stort set kun med min mand og tre nærmeste veninder. Pinterest bruger jeg kun til inspiration til mig selv.
Jeg kan godt lide facebook og de øvrige sociale medier, da det er en nem og overskuelig måde at holde sig opdateret på. Men jeg vil da også sige, at jeg er meget kritisk over for, hvad folk deler. Jeg gider ikke spilanmodninger, folk der udbasunerer hele deres privatliv (I kender dem sikkert... Dem der kommer med en eller anden kryptisk besked om, at alt er imod dem, for så ikke at ville svare på kommentarer) eller folk, der helt ukritisk deler alt, hvad de møder på nettet.
Og så er det jo så smart, at man selv kan bestemme, hvor meget man selv deler og faktisk også hvor meget man ser fra andre. Det er, hvad man gør det til.
Anmeld
Citér