Jeg syntes nu Facebook er meget hyggelig til at følge med i hvad gamle efterskole venner mm går og laver, få underholdende nyheder og generelt et grin eller to af og til når noget sjovt deles. Desuden bruger min arbejdsplads det en del til at dele informationer og slå ledige vagter op.
Jeg er så også grov i min sortering derinde, og dem der bliver ved at lægge ting op som kg ikke bryder mig om at se, de bliver blot ikke fulgt længere, så jeg aktivt skal opsøge deres profil for at få deres nyheder.
Jeg er også blevet bedre til at se bag facaden og se at alt ikke er så rosenrødt som folk nogle gange får det til at lyde med deres opslag. Det er trods alt et medie hvor man kan give folk det indtryk som man ønsker.
Det er sjældent jeg selv ligger noget op, men det hænder da at der sker noget i mit liv jeg gerne vil dele med andre.
Jeg har desuden også både Instagram og Twitter, men dem bruger jeg udelukkende til at følge kendte mennesker og få et indblik i deres liv (og de har det sjovt nok med ikke at vise et altid rosenrødt billede af det hele). Følger også filmselskaber mm her, så jeg får film informationer hurtigt. Det er rart i forbindelse med mit arbejde.
Anmeld
Citér