Hvornår fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2017

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Jeg har kun en men hun er født 38+4. Spontan vandafgang kl 00.15, troede først jeg havde tisset i bukserne da jeg lige var trådt ud af en bil men der kom så 2 vandafgange mere, så var det igang med veer henover nat og morgen. Var på sygehuset om morgenen og hun er født 10.47 og nu er det snart 8 år siden.... 

Jeg ville ønske, at denne fødsel kunne starte med vandafgang, så ved man ligesom hvad klokken har slået.... meeeen jeg tror det nu ikke i stedet analyserer jeg hver en prut på tværs 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2017

naj88

Nr. 1 fødte dagen før termin og det startede med at yderste fosterhinde gik efterfulgt af veer. 

Nu venter jeg nr. 2 og er meget spændt på, hvornår fødslen går i gang denne gang 

Anmeld Citér

24. juli 2017

Miti's mama

Nr 1: 40+0, start med veer, 27 timer efter gik vandet med første presseveve. Pressede i 45 min.

42+0, 5 falske starter i ugerne op til. Start med veer, vandet gik 7 timer efter med første presseve. Pressede i 4 min.

Anmeld Citér

24. juli 2017

MorTilN

Har kun født én gang. Den startede spontant med veer 40+1. Han er født 4 timer efter jeg tænkte "nu tror jeg vist der så småt sker noget"

Anmeld Citér

24. juli 2017

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Tog fødslen lang tid efter igangsættelsen? Oplevede du en nemmere fødsel, hvor det var spontant?

Jeg blev sat i gang med ve-drop kl. 16 og fødte 19.42. 

Ved Nr. 2 fik jeg første ve 17.55 og fødte 20.22, så det var ca det samme  

Anmeld Citér

24. juli 2017

Melm

1. Barn 39+6, startet med veer 17,5 time i alt

2. Barn 41+1, startet med veer 4,5 time ialt (hindeløsning 41+0)

3. Barn 40+5, startet med vandafgang 3,5 time i alt ��

Anmeld Citér

24. juli 2017

mommy1991

Anonym skriver:

Mens vi venter på ankomsten af familiens 3. medlem, fordriver jeg en del tid herinde ��

Jeg er lidt nysgerrig på, hvornår i fødte hhv. 1., 2. Og 3. gang og hvordan gik fødslen i gang? Spontant, igangsættelse mm?

Jeg kan starte med mig selv.

1. Barn er født 9 dage over termin, spontan fødsel, som startede med veer

2. Barn er født 2 dage over termin, spontan fødsel, som startede med veer

3. Barn: aktuelt 4 dage over termin 

Min første fødsel startede spontant med veer 39+6 

Jeg er også meget spændt på, hvornår jeg mon føder her anden gang. Er dog kun 16+3, så lillepigen skulle gerne vente 5 måneders tid endnu 

Ve-støv i din retning 

Anmeld Citér

24. juli 2017

BigHope13

Første gang blev jeg sat igang 10 dage over tid fødte samme dag 41+3

Anden gang fødte jeg 40+5. Startede med uregelmæssige veer og sivende vandafgang 

Anmeld Citér

24. juli 2017

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg blev sat i gang med ve-drop kl. 16 og fødte 19.42. 

Ved Nr. 2 fik jeg første ve 17.55 og fødte 20.22, så det var ca det samme  

Det er vidst heller ikke fordi du spilder tiden 

Anmeld Citér

24. juli 2017

Anonym trådstarter

mommy1991 skriver:

Min første fødsel startede spontant med veer 39+6 

Jeg er også meget spændt på, hvornår jeg mon føder her anden gang. Er dog kun 16+3, så lillepigen skulle gerne vente 5 måneders tid endnu 

Ve-støv i din retning 

Ihhh altså... stort tillykke med lillesøster �� nej for søren, hold du endelig på hende 

Tak, får vidst brug for spandevis....pt. er der fortsat intet under opsejling. Lillebror har dog været stille i dag, så det blev til tjek på fødegangen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.