Hvornår fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2017

Mamalou

Første gang fødte jeg 10 dage over termin. Venter nr. 2 og er 38+4 i dag. Grundet graviditetsdiabetes må jeg kun gå en uge over termin og har fået tid til igangsætning hvis ikke lillesøster er kommet inden.  Det satser jeg meget stærkt på, at hun er. Min søn har første skoledag dagen efter igangsætningen og vil naturligvis rigtig gerne med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2017

Thea14

Den første blev født 38+1. 5 timer efter igangsættelse grundet vandafgang uden veer aftenen før.

Er nu i uge 32 med nummer to og håber han også kommer lidt før termin  

Anmeld Citér

24. juli 2017

Drømmerombarnnr2

1 barn. 12 dage før termin(38+3) . spontan vandafgang midt i en omgang bagning.18 timer fra vandet gik til det var over

Anmeld Citér

24. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hehe ja! Tror jeg ville have født nr. 2 3 dage over termin naturligt, hvis jeg havde fået lov. Jeg bager længe på ungerne;-)

Det gør jeg tilsyneladende også haha. Må heller3 skrue lidt ned for luksussen i denne her 1-værs 

Anmeld Citér

24. juli 2017

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Første gang fødte jeg 10 dage over termin. Venter nr. 2 og er 38+4 i dag. Grundet graviditetsdiabetes må jeg kun gå en uge over termin og har fået tid til igangsætning hvis ikke lillesøster er kommet inden.  Det satser jeg meget stærkt på, at hun er. Min søn har første skoledag dagen efter igangsætningen og vil naturligvis rigtig gerne med 

Krydser fingrer for, at det ikke bliver nødvendigt med den igangsætning 

Lige pt. skriver vi 5 dage over termin herhjemme....og jeg skifter hele tiden mellem at tænke, at han kommer når han kommer og selvfølgelig nok skal komme af sig selv. Det næste øjeblik er jeg modløs og er overbevist om, at det ender med igangsættelse  nogen der sagde hormonel 

Anmeld Citér

24. juli 2017

Anonym trådstarter

Thea14 skriver:

Den første blev født 38+1. 5 timer efter igangsættelse grundet vandafgang uden veer aftenen før.

Er nu i uge 32 med nummer to og håber han også kommer lidt før termin  

Det gik alligevel ret hurtigt, trods igangsættelsen. Måske kroppen var klar pga. Vandafgang? 

Jeg har aldrig prøvet at fødslen starter med vandafgang, så derfor forventer jeg det egentlig heller ikke denne. 1. Gang gik det først 40 min. Inden fødslen og 2. Gang 7 min.

Anmeld Citér

24. juli 2017

Anonym trådstarter

Drømmerombarnnr2 skriver:

1 barn. 12 dage før termin(38+3) . spontan vandafgang midt i en omgang bagning.18 timer fra vandet gik til det var over

Det kan være jeg skal bage boller med ungerne i dag 

Anmeld Citér

24. juli 2017

Sprit25

Første barn blev jeg sat igang 3 dage før termin fik første pille fredag kl 14. Vandet gik lørdag kl 17 og hun var ude 22 lørdag aften. 

Barn nummer to kom 41+4! Skulle sætte igang lørdag morgen kl 8 og han kom lørdag morgen kl 5 

Anmeld Citér

24. juli 2017

Christabelle

Har kun ét barn  

Fødte 39+5; vandet gik 39+4, men fik ingen veer så skulle sættes i gang med drop dagen efter og have antibiotika. Hun blev født fire timer efter droppet var startet

Anmeld Citér

24. juli 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Mens vi venter på ankomsten af familiens 3. medlem, fordriver jeg en del tid herinde ��

Jeg er lidt nysgerrig på, hvornår i fødte hhv. 1., 2. Og 3. gang og hvordan gik fødslen i gang? Spontant, igangsættelse mm?

Jeg kan starte med mig selv.

1. Barn er født 9 dage over termin, spontan fødsel, som startede med veer

2. Barn er født 2 dage over termin, spontan fødsel, som startede med veer

3. Barn: aktuelt 4 dage over termin 

1 barn. Født 40+2. Gik i fødsel 40+1

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.