Hvornår fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2017

Xolia

Anonym skriver:

Det betyder alverden, når der er "ro" og overblik på stuen, trods akut situation  

Jeg har faktisk aldrig prøvet det lattergas, men har hørt flere tale godt om det 

Det skal du klart gøre. Jeg har aldrig i mine 4 fødsler fået andet end lattergas da jeg er en "turbo-føder" 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2017

Anonym trådstarter

Xolia skriver:

Det skal du klart gøre. Jeg har aldrig i mine 4 fødsler fået andet end lattergas da jeg er en "turbo-føder" 

Hehe, jeg har heller ikke "nået" andet smertestillende pga. hurtige fødsler... men synes egentlig heller ikke behovet har været der.. hvem ved, måske jeg skifter mening, når lillebror her beslutter sig for at komme... 

Anmeld Citér

26. juli 2017

Mo9ca

Anonym skriver:

Mens vi venter på ankomsten af familiens 3. medlem, fordriver jeg en del tid herinde ��

Jeg er lidt nysgerrig på, hvornår i fødte hhv. 1., 2. Og 3. gang og hvordan gik fødslen i gang? Spontant, igangsættelse mm?

Jeg kan starte med mig selv.

1. Barn er født 9 dage over termin, spontan fødsel, som startede med veer

2. Barn er født 2 dage over termin, spontan fødsel, som startede med veer

3. Barn: aktuelt 4 dage over termin 

Jeg vil da gerne bidrage med mine 3 i mens du venter på din 3. baby.

Nr. 1 blev født to dage over termin. Fødslen gik i gang med veer. Fra første ve til baby var ude tog det 18 timer.

Nr. 2 blev født 3 dage før termin. Igen gik fødslen i gang med veer. Denne fødsel tog 12 timer.

3. fødsel gik i gang 5 dage over termin. Igen startede det med veer. Denne fødsel tog 71/2 time.

Pøj, pøj med din fødsel. Håber den bliver super skøn og nem.

Knus Mo9ca

Anmeld Citér

26. juli 2017

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Jeg vil da gerne bidrage med mine 3 i mens du venter på din 3. baby.

Nr. 1 blev født to dage over termin. Fødslen gik i gang med veer. Fra første ve til baby var ude tog det 18 timer.

Nr. 2 blev født 3 dage før termin. Igen gik fødslen i gang med veer. Denne fødsel tog 12 timer.

3. fødsel gik i gang 5 dage over termin. Igen startede det med veer. Denne fødsel tog 71/2 time.

Pøj, pøj med din fødsel. Håber den bliver super skøn og nem.

Knus Mo9ca

Tror du er en af de få, der også har gået længere 3. Gang ift. 2. 

Tusind tak, jeg venter dog stadig..... her 7 dage over 

Anmeld Citér

26. juli 2017

Mamalou

Anonym skriver:

Er der ikke tegn på fødsel? 

Anmeld Citér

26. juli 2017

mommy1991

Anonym skriver:

Ihhh altså... stort tillykke med lillesøster �� nej for søren, hold du endelig på hende 

Tak, får vidst brug for spandevis....pt. er der fortsat intet under opsejling. Lillebror har dog været stille i dag, så det blev til tjek på fødegangen

Men alt var okay? Har du født?  Ellers er i morgen en god dag. Der har min søn fødselsdag 

Og mange tak 

Anmeld Citér

27. juli 2017

Mo9ca

Anonym skriver:

Hvornår fødte du sidste gang? Ja, jeg var også kæmpe utålmodig denne gang da jeg nærmest gik ud fra, at jeg selvfølgelig ville føde før termin igen. Det havde jeg jo gjort med den sidste.

Håber der snart sker noget på ve fronten for dig. 

Mvh. Monica

Anmeld Citér

27. juli 2017

Anonym trådstarter

Fedt med alle de svar, som jeg kunne bruge ventetiden på at læse

Jeg endte med at gå 7 dage over �� jeg fødte en søn i går, kort før middag. Efter en hurtig fødsel, der nær var endt i venteværelset på fødegangen �� jeg poster lige en lidt længere beretning, når forløbet liiiige har været inde at vende ��

Anmeld Citér

27. juli 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Stort tillykke 

Anmeld Citér

27. juli 2017

Mo9ca

Anonym skriver:

Fedt med alle de svar, som jeg kunne bruge ventetiden på at læse

Jeg endte med at gå 7 dage over �� jeg fødte en søn i går, kort før middag. Efter en hurtig fødsel, der nær var endt i venteværelset på fødegangen �� jeg poster lige en lidt længere beretning, når forløbet liiiige har været inde at vende ��

Stort tillykke med sønnen. Hvor lang tid tog fødslen i forhold til de to andre? Håber det gik godt selvom det gik hurtigt.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.