Hvornår fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2017

Bissen

1: 37+0 - vandet gik under et vendingsforsøg

2: 40+0 - spontant, startede med veer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2017

Mamalou

Anonym skriver:

Krydser fingrer for, at det ikke bliver nødvendigt med den igangsætning 

Lige pt. skriver vi 5 dage over termin herhjemme....og jeg skifter hele tiden mellem at tænke, at han kommer når han kommer og selvfølgelig nok skal komme af sig selv. Det næste øjeblik er jeg modløs og er overbevist om, at det ender med igangsættelse  nogen der sagde hormonel 

Jeg har det på samme måde og har ikke nået termin endnu. Det er lidt skørt, for det hjælper ikke på situationen, tværtimod. Jeg tror min kæreste er ved at blive skør af mig og mine hormoner, men er heldigvis en klog mand og skjuler det ret godt  

Jeg krydser fingere for, at du føder lige om lidt  

Anmeld Citér

24. juli 2017

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg har det på samme måde og har ikke nået termin endnu. Det er lidt skørt, for det hjælper ikke på situationen, tværtimod. Jeg tror min kæreste er ved at blive skør af mig og mine hormoner, men er heldigvis en klog mand og skjuler det ret godt  

Jeg krydser fingere for, at du føder lige om lidt  

Nej, det gør bestemt ikke ventetiden nemmere... og et eller andet sted fjollet, at jeg er så utålmodig nu... både fordi jeg jo har prøvet at gå længere over tid før, og så betyder det i virkeligheden ikke en dyt, om lillebror kommer i dag eller om 4  er dog lidt presset over farmors fødselsdag om 2 dage 

Åh de kære mænd, de må lægge ører til en helt masse i denne tid... 

Anmeld Citér

24. juli 2017

Thea14

Anonym skriver:

Det gik alligevel ret hurtigt, trods igangsættelsen. Måske kroppen var klar pga. Vandafgang? 

Jeg har aldrig prøvet at fødslen starter med vandafgang, så derfor forventer jeg det egentlig heller ikke denne. 1. Gang gik det først 40 min. Inden fødslen og 2. Gang 7 min.

Det siger jordemoderen også... og hun er ret sikker på at jeg også vil få en hurtig fødsel denne gang, så jeg må ikke sætte næsen op efter smertestillende, for det bliver der næppe tid til.

Anmeld Citér

24. juli 2017

Anonym

Første barn: vandafgang om aften 8 dage over termin. Fik aldrig veer men var så åben at der kunne startes med ve drop 9 dage over ved middags tid. Baby er født lidt i 22 om aften 9 dage over.

2 barn: vandafgang 40+4 tidelig aften, lidt små veer ala kraftig plukveer. Kom på fødegangen lidt over 2 timer efter. Der var der grønt fostervand og en piv dårlig ctg kurve. Det viste sig at baby sov og lægen måtte skubbe den på hovdet for at vågne. Så s-drop igen. Der var svinge ctg kurve så der blev slukket undervejs for det og en skalp på måtte til selv om det var svært når man kun er lidt åben. Lægen fik virkelig vist at gynækologer kan arbejde igennem en brevsprække. Baby ok og s drop genoptaget. Baby blev født en times tid efter skalp ph og det var blevet 40+5

Anmeld Citér

24. juli 2017

striber

1. barn 41+6 (fødsel tog 28timer)

2. barn 39+6 (blev dog sat igang) (Fødsel tog 11 timer fra jeg fik den første pille. 5,5 time efter jeg fik rigtige veer)

3. barn er stadig i maven. Er kun 31+6 nu

Anmeld Citér

24. juli 2017

Leneur

Jeg har kun en men hun er født 38+4. Spontan vandafgang kl 00.15, troede først jeg havde tisset i bukserne da jeg lige var trådt ud af en bil men der kom så 2 vandafgange mere, så var det igang med veer henover nat og morgen. Var på sygehuset om morgenen og hun er født 10.47 og nu er det snart 8 år siden.... 

Anmeld Citér

24. juli 2017

Ciss

1. Barn 10 dager før termin. Startede af sig selv med veer.

2. Barn 1 dag før termin. Også selvstarted med veer.

Anmeld Citér

24. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Første barn: vandafgang om aften 8 dage over termin. Fik aldrig veer men var så åben at der kunne startes med ve drop 9 dage over ved middags tid. Baby er født lidt i 22 om aften 9 dage over.

2 barn: vandafgang 40+4 tidelig aften, lidt små veer ala kraftig plukveer. Kom på fødegangen lidt over 2 timer efter. Der var der grønt fostervand og en piv dårlig ctg kurve. Det viste sig at baby sov og lægen måtte skubbe den på hovdet for at vågne. Så s-drop igen. Der var svinge ctg kurve så der blev slukket undervejs for det og en skalp på måtte til selv om det var svært når man kun er lidt åben. Lægen fik virkelig vist at gynækologer kan arbejde igennem en brevsprække. Baby ok og s drop genoptaget. Baby blev født en times tid efter skalp ph og det var blevet 40+5

Sikke en omgang  de er hamrende dygtige de gynækologer

Anmeld Citér

24. juli 2017

Anonym trådstarter

striber skriver:

1. barn 41+6 (fødsel tog 28timer)

2. barn 39+6 (blev dog sat igang) (Fødsel tog 11 timer fra jeg fik den første pille. 5,5 time efter jeg fik rigtige veer)

3. barn er stadig i maven. Er kun 31+6 nu

Det var noget af en forskel i længden på fødslerne  

Her tog det 10,5 timer fra 1. Ve og 4 timers aktiv fødsel v. 1. Fødsel.

2. Fødsel tog lidt over 5 timer fra 1. Ve og knap 2,5 time på fødegangen, hvor jeg startede ud med 3-4 cm åben

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.