Min mand er skredet med en anden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2017

Anonym trådstarter

frkchili skriver:

Han har været dig utro mange gange og sender en sms om at ville skilles... Ud fra det du fortæller får du helt klart et bedre liv uden ham. Det er altid hårdt at gå fra den man har skabt et liv og en hverdag sammen med, men man er også bare nødt til at skære det fra, som ikke er godt for én. Og det tror jeg bestemt ikke, han er for dig. 

Håber, du og børnene kommer godt igennem det hele. Husk på, at alt bliver nemmere med tiden 

Ja du har helt ret i det du skriver. Det er så evigt rigtigt. Sys bare den situation her burde ha været forudset fra min side af. Jeg har aldrig begået større fejl, og jeg har aldrig følt mig dummere....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2017

Jullesnulle

Fint han har valgt at forlade dig.. især når det er svært for dig at gøre det. Han er da på ingen måde en du bør være sammen med. 

Kærlighed har det med at gøre blind.

og tro mig det er ikke resten af dit liv der handler om børn. De vokser og bliver større og selvstændige. Du skal nok møde en mand når du er parat. 

Men jeg ville fokusere på at få selvtilliden og basen i orden først. Dvs. Økonomi, bolig osv. I forbindelse med skilsmissen. 

Og så er det jo ikke så væsenligt om du lige møder the one i morgen   Han skal nok komme ridende når tid er. 

Anmeld Citér

12. juli 2017

Anonym

Jeg tænker, at det du leder efter, er et svar på hvordan sådan noget dog kunne ske? Hvordan kom du det ikke i forkøbet når nu han i virkeligheden har den meget transparente adfærd? Hvorfor er det dig, der skal efterlades med følelsen af, at være holdt for nar (og, at du i virkeligheden har holdt dig selv lidt for nar) når du er klart den bedre del af jeres forhold? 

Jeg ved ikke om det er helt ved siden af, men jeg synes at læse at det er der du svæver lidt rundt. ''Hvordan kunne jeg dog være så naiv''? Måske, det er det der virker uforståeligt i det hele. Men håb kan blænde. Mange mennesker har spurgt sig selv de samme spørgsmål, og kun ved at oprigtigt kigge indad, se på eget adfærdsmønster og den bagage du har med dig, har du en chance for, at opleve en aha! Følelse. 

Al held og lykke fremover, og husk, at du og dine børn har hinanden. 

Anmeld Citér

12. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja jeg har været latterlig dum, det ved jeg godt..

Jeg skal ikke ud og have en ny, men jeg er lidt ødelagt ved tanken og føler at resten af mit liv skal bruges pp børnene. Og ja det skal det Selvf.. Det jeg mener er at min selvtillid er helt ødelagt og jeg kan ikke forstille mig at jeg nogensinde kan få en ny..

Lige nu er du såret og ked - men at tro, at du ikke finder en ny, er nok naivt. Jeg tror ikke, at der går længe, før du har den næste taber på hånden, og lur mig om ikke du også skal have nogle flere børn.

Hvis du vil noget med dit liv - og vise dine børn, at man kan skabe et godt liv for sig selv uden en mand som krykke, så er det NU, du finder bollerne frem, tager drømmeuddannelsen, finder jobbet, bruger al din tid på børnene og lader være med at hive mænd ind i jeres liv i LANG tid. Skab dit eget liv, bliv selvstændig og få selvtillid, du kan godt, du kan selv, men gå væk fra din måde at leve på, vend dit liv nu for din egen og dine børns skyld.

Anmeld Citér

12. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Lige nu er du såret og ked - men at tro, at du ikke finder en ny, er nok naivt. Jeg tror ikke, at der går længe, før du har den næste taber på hånden, og lur mig om ikke du også skal have nogle flere børn.

Hvis du vil noget med dit liv - og vise dine børn, at man kan skabe et godt liv for sig selv uden en mand som krykke, så er det NU, du finder bollerne frem, tager drømmeuddannelsen, finder jobbet, bruger al din tid på børnene og lader være med at hive mænd ind i jeres liv i LANG tid. Skab dit eget liv, bliv selvstændig og få selvtillid, du kan godt, du kan selv, men gå væk fra din måde at leve på, vend dit liv nu for din egen og dine børns skyld.

Lidt sjovt at snakke om at træde i karakter og så ikke turde stå ved at man ber andre om at træde i karakter 

men hvad ved jeg om boller, jeg er blot endnu en ydmyg anonym flue på væggen forsat god dag. 

Anmeld Citér

20. juli 2017

Anonym

Din unge alder taget i betragtning: ja selvfølgelig kan du finde en anden! Lad os sige din mindste er 0 nu (bare et gæt) så er han/hun 10 når du er 38 - der har du masser af tid til at leve et liv med en mand du fortjener - han lyder sgu da ikke som en ret god fyr. 5 gange utro? Ud med ham! Afsoning? Ud med ham! Ud og find en sød og rar mand ❤️ Kram til dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.