Min mand er skredet med en anden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er det noget husarrest, eller...? 

Hvad mener Du?

Han har en tidligere dom  der skulle afsones med fodlænke i hjemmet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hvad mener Du?

Han har en tidligere dom  der skulle afsones med fodlænke i hjemmet.

Det var det jeg mente. Jeg skulle lige forstå det hele rigtigt ☺

Anmeld Citér

10. juli 2017

B&J

Jeg syntes det er trist du ser sådan om dig selv ja du er 28 med 5 børn hvorfor skulle du ikke finde en der ikke gør dig ked af det en der ikke sidser i de en der ikke gær dig ked af det.

og du kan sagtens klare dig uden ham hvorfor skulle du ikke kunne gøre det? Vil du have dine børn skal ende som deres far? 

Anmeld Citér

10. juli 2017

Thea14

Selvfølgelig kan du klare dig uden ham, og selvfølgelig er der en anden derude der vil dig, også selvom du har 5 børn.

Det er selvfølgelig er stor omvæltning og den næste tid vil være hård at komme igennem, fordi der er så mange ting der skal falde på plads, både praktisk og følelsesmæssigt, men når du kommer ud på den anden side vil du selv kunne se at det var det hele værd

Du fortjener ikke at være sammen med en der ikke værdsætter dig.

Jeg håber du har et netværk der kan hjælpe dig, og ellers så få mødrehjælpen eller lign med ind over, så du om ikke andet kan få hjælp til nogen af de praktiske ting.

Anmeld Citér

10. juli 2017

Anonym

Først, du er ikke egoistisk fordi han ikke kan afsone sin dom hjemme. Han har handlet som han har gjort, og det er hans konsekvenser og dem må han så slås med. Det ikke dit problem. 

Og so what om du er 28 og har 5 børn. Er du mindre værd af den grund? Nej. Der skal nok være en hel del mænd derude der synes at du og dine børn er jackpotten i lotteriet af singler med børn. Men! Du skal ikke bruge en mand for at definere hvem du er som menneske. Altså, brug det her som en mulighed for et helt nyt liv hvor DU bestemmer. Hvor du gør alt på din måde og hvor INGEN træder på dig. Du er mere værd. Og selv om tingene ikke altid går som vi planlægger og gerne vil have, ja så går det hele jo oftes alligevel. Vær stærk og find dig selv. Du har ikke brug for en mand og slet ikke en idiot som ham. 

Anmeld Citér

10. juli 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Ja og det er helt normalt du ikke kan se det kan blive bedre endnu, når det er så nyt! - og ja der er måske mange børn, men jeg tror nu ikke det er ensbetydende med du ikke kan finde en ny mand, men lige nu skal du også fokusere på dig selv og komme ovenpå - det andet skal nok komme - stort kram

Denne her gang føler jeg mig bare mere skrottet end nogensinde. Aldrig har jeg følt mig som en større idiot 

Anmeld Citér

10. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det var det jeg mente. Jeg skulle lige forstå det hele rigtigt ☺

Åh okay 

Anmeld Citér

10. juli 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg syntes det er trist du ser sådan om dig selv ja du er 28 med 5 børn hvorfor skulle du ikke finde en der ikke gør dig ked af det en der ikke sidser i de en der ikke gær dig ked af det.

og du kan sagtens klare dig uden ham hvorfor skulle du ikke kunne gøre det? Vil du have dine børn skal ende som deres far? 

Jeg har bare aldrig følt mig som større idiot end hvad jeg gør nu. Jeg føler mig så mega dum.. Det helt utroligt.. 

Anmeld Citér

10. juli 2017

Anonym trådstarter

Thea14 skriver:

Selvfølgelig kan du klare dig uden ham, og selvfølgelig er der en anden derude der vil dig, også selvom du har 5 børn.

Det er selvfølgelig er stor omvæltning og den næste tid vil være hård at komme igennem, fordi der er så mange ting der skal falde på plads, både praktisk og følelsesmæssigt, men når du kommer ud på den anden side vil du selv kunne se at det var det hele værd

Du fortjener ikke at være sammen med en der ikke værdsætter dig.

Jeg håber du har et netværk der kan hjælpe dig, og ellers så få mødrehjælpen eller lign med ind over, så du om ikke andet kan få hjælp til nogen af de praktiske ting.

Ja jeg vil da håbe i har ret.. Jeg har bare aldrig følt mig som større idiot.. 

Jeg sys det der er værst er børnens sorg. Jeg ved godt jeg ikke fortjener hans lort mere. Men når man bli'r trådt på hele tiden er der dælme svært og se at man er mere værd end det.. 

Anmeld Citér

10. juli 2017

Mille123

Anonym skriver:

Ja jeg vil da håbe i har ret.. Jeg har bare aldrig følt mig som større idiot.. 

Jeg sys det der er værst er børnens sorg. Jeg ved godt jeg ikke fortjener hans lort mere. Men når man bli'r trådt på hele tiden er der dælme svært og se at man er mere værd end det.. 

Du er ikke dum! Du har bare elsket din kæreste og far til dine børn, og nu er dit bæger fyldt! - har du ikke nogle gode veninder som du kan snakke med? Det hjalp mig meget, da jeg blev alene efter min eks i sin tid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.