Min mand er skredet med en anden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.992 visninger
35 svar
38 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juli 2017

Anonym trådstarter

Jep i fredags da han ville ud og sætte bilen ind kørte han u stedet. Lørdag morgen, sendte han en sms at han ikke ville vores såkaldte ægteskab mere, og havde fundet en anden. Det er så 5 gang han er mig utro nu 

Jeg er fast besluttet. Vi skal aldrig være sammen igen, men hold kæft det er hårdt og svært. 

Han er idag røget ind fordi han skulle ha afsonet en ældre dom her, men det kunne jeg ikke lige overskue...

Kan JEG virkelig få et godt liv UDEN ham siden man bli'r ved at falde tilbage 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2017

TLO

Først et stort kram 

Og dernæst JA du kan i den grad få et bedre liv uden ham ����

Anmeld Citér

10. juli 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Jep i fredags da han ville ud og sætte bilen ind kørte han u stedet. Lørdag morgen, sendte han en sms at han ikke ville vores såkaldte ægteskab mere, og havde fundet en anden. Det er så 5 gang han er mig utro nu 

Jeg er fast besluttet. Vi skal aldrig være sammen igen, men hold kæft det er hårdt og svært. 

Han er idag røget ind fordi han skulle ha afsonet en ældre dom her, men det kunne jeg ikke lige overskue...

Før jeg svarer: Er der børn involveret?

Anmeld Citér

10. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Før jeg svarer: Er der børn involveret?

Jep. 5 stk ..

Ved godt det var egoistisk af mig at han ikke kunne afsone her. Men kan ikke se på ham i 40 dage

Anmeld Citér

10. juli 2017

Mille123

Anonym skriver:

Bare rolig tiden gør meget. - det vigtigste er at tænke tingene igennem og mærke alle de følelser der gør ondt, for du skal igennem dem uanset hvad, så lad være med at fortrænge smerterne (de følelsesmæssige) men få grædt, lig i fosterstilling, og få talt det ud med alle der gider høre på det/som du selvfølgelig har lyst at dele det med, det er det bedste du kan gøre. Jeg har også prøvet at, hvad jeg troede var mit livs kærlighed forlod mig, men i dag er jeg så lykkelig over han skred, for jeg har fået en endnu bedre mand!!!! - livet er ikke ovre, selvom man kan føle det de første mange uger 

Anmeld Citér

10. juli 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Bare rolig tiden gør meget. - det vigtigste er at tænke tingene igennem og mærke alle de følelser der gør ondt, for du skal igennem dem uanset hvad, så lad være med at fortrænge smerterne (de følelsesmæssige) men få grædt, lig i fosterstilling, og få talt det ud med alle der gider høre på det/som du selvfølgelig har lyst at dele det med, det er det bedste du kan gøre. Jeg har også prøvet at, hvad jeg troede var mit livs kærlighed forlod mig, men i dag er jeg så lykkelig over han skred, for jeg har fået en endnu bedre mand!!!! - livet er ikke ovre, selvom man kan føle det de første mange uger 

Jeg har bare rigtig svært ved at se hvordan jeg nogensinde skal finde en anden igen, den tanke gør mig total deprimeret.. Jeg er 28 og har 5 børn. Så det bli'r nok ikke nemt.. 

Ja det gør møg ondt. Troede virkelig på den idiot denne gang.

Anmeld Citér

10. juli 2017

Anonym trådstarter

TLO skriver:

Først et stort kram 

Og dernæst JA du kan i den grad få et bedre liv uden ham ����

Tak 

Anmeld Citér

10. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jep. 5 stk ..

Ved godt det var egoistisk af mig at han ikke kunne afsone her. Men kan ikke se på ham i 40 dage

Er det noget husarrest, eller...? 

Anmeld Citér

10. juli 2017

TLO

10. juli 2017

Mille123

Anonym skriver:

Jeg har bare rigtig svært ved at se hvordan jeg nogensinde skal finde en anden igen, den tanke gør mig total deprimeret.. Jeg er 28 og har 5 børn. Så det bli'r nok ikke nemt.. 

Ja det gør møg ondt. Troede virkelig på den idiot denne gang.

Ja og det er helt normalt du ikke kan se det kan blive bedre endnu, når det er så nyt! - og ja der er måske mange børn, men jeg tror nu ikke det er ensbetydende med du ikke kan finde en ny mand, men lige nu skal du også fokusere på dig selv og komme ovenpå - det andet skal nok komme - stort kram

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.