Min mand er skredet med en anden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Først, du er ikke egoistisk fordi han ikke kan afsone sin dom hjemme. Han har handlet som han har gjort, og det er hans konsekvenser og dem må han så slås med. Det ikke dit problem. 

Og so what om du er 28 og har 5 børn. Er du mindre værd af den grund? Nej. Der skal nok være en hel del mænd derude der synes at du og dine børn er jackpotten i lotteriet af singler med børn. Men! Du skal ikke bruge en mand for at definere hvem du er som menneske. Altså, brug det her som en mulighed for et helt nyt liv hvor DU bestemmer. Hvor du gør alt på din måde og hvor INGEN træder på dig. Du er mere værd. Og selv om tingene ikke altid går som vi planlægger og gerne vil have, ja så går det hele jo oftes alligevel. Vær stærk og find dig selv. Du har ikke brug for en mand og slet ikke en idiot som ham. 

Nej, Du har ret. Men jeg får bare dårlig samtivvighed fordi han siger det hele er min skyld. Det var min skyld han kom for sent på job i dag eks. Ehm, HVORDAN?? Han sov jo ikke her i nat. 

Jeg er nok bare rigtig god til at se mine egne begrænsninger i stedet for muligheder.. men det plejer også være ham der egentlig styre det hele..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jep i fredags da han ville ud og sætte bilen ind kørte han u stedet. Lørdag morgen, sendte han en sms at han ikke ville vores såkaldte ægteskab mere, og havde fundet en anden. Det er så 5 gang han er mig utro nu 

Jeg er fast besluttet. Vi skal aldrig være sammen igen, men hold kæft det er hårdt og svært. 

Han er idag røget ind fordi han skulle ha afsonet en ældre dom her, men det kunne jeg ikke lige overskue...

Kan JEG virkelig få et godt liv UDEN ham siden man bli'r ved at falde tilbage 

Har du 5!!! Børn med en mand, som er kriminel, og som har været dig utro 5 gange nu?? 

Hvis ja - så JA du har været super naiv, blåøjet mm. Og JA det må være SÅ hårdt, MEN DU er nødt til at tænke laaaangt ud over dine sårede følelser og få den idiot helt ud af dit liv og dine børn ind på 1. Pladsen!

Har du sat dig i en svær situation på "scoremarkedet" ved at være mor til 5 - joh måske - men det er bare slet ikke det, der er vigtigt nu!

Du er mor og dine børns far er i fængsel = STOR opgave - brug dit krudt her. Sørg for at være den bedste mor, du overhovedet  kan mønste, det har dine børn brug for. 

Stort kram til dig og dine børn.

Anmeld Citér

11. juli 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Du er ikke dum! Du har bare elsket din kæreste og far til dine børn, og nu er dit bæger fyldt! - har du ikke nogle gode veninder som du kan snakke med? Det hjalp mig meget, da jeg blev alene efter min eks i sin tid. 

Ja det rigtigt. Men det er godt nok træls.

Jo lidt. Men de har jo os deres. Jeg vil nødig være en burde

Anmeld Citér

11. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du 5!!! Børn med en mand, som er kriminel, og som har været dig utro 5 gange nu?? 

Hvis ja - så JA du har været super naiv, blåøjet mm. Og JA det må være SÅ hårdt, MEN DU er nødt til at tænke laaaangt ud over dine sårede følelser og få den idiot helt ud af dit liv og dine børn ind på 1. Pladsen!

Har du sat dig i en svær situation på "scoremarkedet" ved at være mor til 5 - joh måske - men det er bare slet ikke det, der er vigtigt nu!

Du er mor og dine børns far er i fængsel = STOR opgave - brug dit krudt her. Sørg for at være den bedste mor, du overhovedet  kan mønste, det har dine børn brug for. 

Stort kram til dig og dine børn.

Ja jeg har været latterlig dum, det ved jeg godt..

Jeg skal ikke ud og have en ny, men jeg er lidt ødelagt ved tanken og føler at resten af mit liv skal bruges pp børnene. Og ja det skal det Selvf.. Det jeg mener er at min selvtillid er helt ødelagt og jeg kan ikke forstille mig at jeg nogensinde kan få en ny..

Anmeld Citér

11. juli 2017

Mille123

Anonym skriver:

Ja det rigtigt. Men det er godt nok træls.

Jo lidt. Men de har jo os deres. Jeg vil nødig være en burde

Veninder synes ikke det er en byrde at tale med sin veninde - jeg tænker at det i sig selv er en styrke at du italesætter dine frustrationer her, det skal nok gå fint, og uanset hvor meget man desperat søger efter lidt glæde der kan fjerne smerten over sit tab, så findes det ikke endnu. Du skal desværre være lidt i smerten endnu før det vender. Men tænk hvor heldig du er, du har 5 dejlige børn at elske. - jeg kan huske jeg var 27 og vraget dengang, og jeg frygtede aldrig at få børn fordi jeg "så sent" skulle ud og finde en ny mand. - og hvordan skulle JEG finde en ny - alle mænd var da optaget i så "sen" en alder tænkte jeg. Faktum er at jeg under et år senere fandt min nu mand og venter vores barn nr 2 og 3. Ligesom du også, når du får overskuddet tilbage, nok skal finde lykken. - man har bare skide svært ved at se det ske når alt er så nyt som nu. 

Anmeld Citér

11. juli 2017

B&J

Anonym skriver:

Jeg har bare aldrig følt mig som større idiot end hvad jeg gør nu. Jeg føler mig så mega dum.. Det helt utroligt.. 

Hvorfor nu skal du starte på en ny 

Anmeld Citér

11. juli 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Veninder synes ikke det er en byrde at tale med sin veninde - jeg tænker at det i sig selv er en styrke at du italesætter dine frustrationer her, det skal nok gå fint, og uanset hvor meget man desperat søger efter lidt glæde der kan fjerne smerten over sit tab, så findes det ikke endnu. Du skal desværre være lidt i smerten endnu før det vender. Men tænk hvor heldig du er, du har 5 dejlige børn at elske. - jeg kan huske jeg var 27 og vraget dengang, og jeg frygtede aldrig at få børn fordi jeg "så sent" skulle ud og finde en ny mand. - og hvordan skulle JEG finde en ny - alle mænd var da optaget i så "sen" en alder tænkte jeg. Faktum er at jeg under et år senere fandt min nu mand og venter vores barn nr 2 og 3. Ligesom du også, når du får overskuddet tilbage, nok skal finde lykken. - man har bare skide svært ved at se det ske når alt er så nyt som nu. 

Ja det har du ret i. Årh hvor er det frustrerende 

Sådan en idiot der sys det okay at sætte mig og børnene i denne situation..

Anmeld Citér

11. juli 2017

Mille123

Anonym skriver:

Ja det har du ret i. Årh hvor er det frustrerende 

Sådan en idiot der sys det okay at sætte mig og børnene i denne situation..

Se det er vi helt enige om!!! Og husk det når det er svært, han har svigtet jer. Du er bedre tjent uden ham

Anmeld Citér

11. juli 2017

frkchili

Han har været dig utro mange gange og sender en sms om at ville skilles... Ud fra det du fortæller får du helt klart et bedre liv uden ham. Det er altid hårdt at gå fra den man har skabt et liv og en hverdag sammen med, men man er også bare nødt til at skære det fra, som ikke er godt for én. Og det tror jeg bestemt ikke, han er for dig. 

Håber, du og børnene kommer godt igennem det hele. Husk på, at alt bliver nemmere med tiden 

Anmeld Citér

11. juli 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Se det er vi helt enige om!!! Og husk det når det er svært, han har svigtet jer. Du er bedre tjent uden ham

Ja du har ret 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.