Anonym skriver:
Jep i fredags da han ville ud og sætte bilen ind kørte han u stedet. Lørdag morgen, sendte han en sms at han ikke ville vores såkaldte ægteskab mere, og havde fundet en anden. Det er så 5 gang han er mig utro nu 

Jeg er fast besluttet. Vi skal aldrig være sammen igen, men hold kæft det er hårdt og svært.
Han er idag røget ind fordi han skulle ha afsonet en ældre dom her, men det kunne jeg ikke lige overskue...
Kan JEG virkelig få et godt liv UDEN ham siden man bli'r ved at falde tilbage 
Har du 5!!! Børn med en mand, som er kriminel, og som har været dig utro 5 gange nu??
Hvis ja - så JA du har været super naiv, blåøjet mm. Og JA det må være SÅ hårdt, MEN DU er nødt til at tænke laaaangt ud over dine sårede følelser og få den idiot helt ud af dit liv og dine børn ind på 1. Pladsen!
Har du sat dig i en svær situation på "scoremarkedet" ved at være mor til 5 - joh måske - men det er bare slet ikke det, der er vigtigt nu!
Du er mor og dine børns far er i fængsel = STOR opgave - brug dit krudt her. Sørg for at være den bedste mor, du overhovedet kan mønste, det har dine børn brug for.
Stort kram til dig og dine børn.
Anmeld
Citér