Hck skriver:
Wow, et svar der for mig virker meget religiøst og uden så meget virkeligheds fornemmelse. Ærligt, så ville jeg aldrig tvinge min datter til at fuldføre en graviditet hvis hun skulle komme i den kedelige situation og ved du hvad, jeg har sku opdraget hende godt
Så ifølge DIN hårde overbevisning eller mangel på samme så er en abort bare det rigtige middel, så hun kan gå ud og fortsætte sine dumheder ?
Jeg ved at ALLE forældre syntes de har gjordt ALT det rigtige og opdraget deres børn ordenligt, (er ordentligt lig perfekt ?), så der er ingen tvivl om at de har gjordt deres for at deres børn ikke kommer alt-for-galt afsted i den store verden.
Personligt bryder jeg mig ikke om at gøre skade på andre mennesker, individer, foster osv. Religiøst eller ej, det er DIN opfattelse.
Jeg skriver intet om tvang, men om at stille krav til sine børn, for DET glemmer mange forældre at gøre.
Har du overhovedet læst om dem som her på tråden beskriver en abort og følgerne af samme ?
Dét ville jeg ikke udsætte en teenager eller en voksen for. Det er faktisk det samme som jeg skriver til trådstarteren.
Anmeld
Citér