Kære alle
1000 mange tak for alle jeres svar, jeg har læst dem alle mange gange.
Jeg fik kort efter mit indlæg en akut scanning, hvor det viste sig jeg var 8 uger henne. De første dage efter scanning var noget rod med rigtig mange tårer, også fra min mands side. Herefter 14 dages kør-selv ferie hvor alt har været tilbage ved det gamle hos "familien Danmark". Nu er vi hjemme igen og virkeligheden banker på! Jeg er nu 12 uger henne og kan ikke få foretaget en abort - jeg beholder barnet og er klar over konsekvenserne. Vi er stadig dybt uenige og taler desværre ikke meget sammen disse dage, til tider frygter jeg, at jeg bliver alene med 3 børn. Det er ikke så meget frygten ved at være alene med 3 børn, det kan jeg sagtens klare, det er nærmere frygten ved at miste den mand jeg elsker så højt - det gør rigtig ondt.
Jeg har forsøgt at forklare ham at jeg virkelig er ked af det blev mig der trak en beslutning over hovedet på ham, men at alt i forbindelse med baby, så skal være på hans præmisser - det har han meget svært ved at forstå og bliver enormt egoistisk og "tøse-fornærmet". Jeg giver ham masser af plads og tid, og håber han med tiden vil acceptere mit valg. Jeg håber og beder til at dette barn vil blive hans øjesten når først det kommer til verden. Jeg tvivler, men man har lov at håbe, om ikke andet har jeg masser af kærlighed til 3 skønne børn.
Til jer der har haft bekymringer om mine 2 børn - tak. Jeg havde ikke selv tænkt meget i de retninger, men kan berolige med at de vil blive rigtig glade når de får nyheden om at de skal være storbror og storesøster. Så sent som i sidste uge, spurgte de "mor, HVIS nu du skulle have en baby mere(svaret har jo altid været nej), hvad vil du så helst have - dreng eller pige?"
Jeg glæder mig meget til at fortælle dem nyheden, og håber min mand kan tilsidesætte sig selv mens de får nyheden.
Jeg har henover de sidste 14 dage virkelig fået meget mave og har rigtig svært ved efterhånden at skjule det, men har sagt til min mand, at vi først fortæller det til familie og venner når han er klar, igen på hans præmisser. Svaret var blot, jeg kunne bare fortælle det, men jeg skulle ikke sige vi er enige om beslutningen. Åhh hvor er det hårdt, trænger snart til nogle at snakke med så jeg kan få bekræftet overfor mig selv, at jeg har taget den rigtige beslutning.
Stort kram fra mig og tak for alle jeres kram, det har betydet mere end jeg var klar over det ville gøre.