Hvor gammel var i da i fik nr 2?
29 og 39
Hvor længe tog det?
lillebror var lidt en upser
vi var i fertilitetsbehandling med den første og da vi bare ikke magtede at skulle gennem den mølle igen tænkte vi ikke lige just på baby nr 2. Men efter et par dages sygdom fandt jeg altså ud af at jeg var 9 uger henne 
Hvor gammel var jeres første barn da i fik nr 2?
3 år og 7 måneder 
Hvordan var jeres graviditet andet gang i forhold til føreste gang?
første gang var jeg meget plaget af bækkenløsning, her anden gang var jeg ret syg med kvalme og en del plaget af følsom lugtesans der sendte mig ud og kaste op i tide og utide, en forfærdelig masse halsbrand og smerter i ryggen. Samt tidlig bækkenløsning , men dog nemmere at komme igennem fordi jeg var nødt til at holde mig igang pga den store.
Hvordan tog føreste barn i mod andet barn?
han har taget så godt imod lillebror, han knuselsker ham og er så god og mild ved ham, forventer dog lidt der kommer en reaktion på et tidspunkt da lillebror kun er 3 uger gammel ..
Hvordan var det at have 2 i stedet for 1?
ja nu er den lille kun 3 uger, så synes stadig det er lidt hektisk. Har været meget bundet til sofaen for at få amningen til at kører og har måttet lade far overtage mange opgaver med den store. Men vi har indtil videre heldigvis fået en super nem baby som bare sover spiser og skider
så vi lærer nok de nye rutiner hen af vejen.
vil dog klart sige at det er meget nemmere end jeg havde turdet håbe på. Et kæmpe plus ved nr 2 er hvertfald at jeg personligt hviler meget meget mere i mig selv, jeg stoler på min mavefornemmelse og har en helt anden ro på denne gang. Både gennem graviditeten , fødslen og især her med en lille ny baby .
så pøj pøj til jer håber i hurtigt bliver gravide og får en dejlig fremtid med familien på 4 når i når dertil
Anmeld
Citér