Anonym skriver:
God aften alle sammen.
Jeg er ano fordi ingen ved noget endnu.
Efter vi fik vores første barn og barnet bliv 2 år bliv jeg skruk. Nu fylder vores barn snart 3 år lige om lidt. Og først nu at manden , sagde endelig at vi kan starte pb 2 til november december altså efter jeg altså spurgt efter et par gange hvornår han har tænkt på det skulle være, fordi jeg er så skruk
. Der er nogle måneder endnu men jubiii der ikke så længe igen. 
Så glæder mig til det og er glad og spændt.
Nu til de mange spørgsmål
jeg har kobberspiral. Jer der har haft den, hvornår fra i tog den af til i bliv gravide? Så jeg kan få den fjernet og hvor min cyklus kan finde sig selv igen så vi klar når tiden kommer.
Hvor gammel var i da i fik nr 2?
Hvor længe tog det?
Hvor gammel var jeres første barn da i fik nr 2?
Hvordan var jeres graviditet andet gang i forhold til føreste gang?
Hvordan tog føreste barn i mod andet barn?
Hvordan var det at have 2 i stedet for 1?
Ej undskyld alle de spørgsmål men jeg er helt op at køre og ligeså lykkelig jeg er for snart at få nr 2 barn ligeså bekymret og 1000 ting køre i hovedet på mig. 

Jeg kan svare på nogle af tingene, men er stadig gravid med nr. 2 og med termin om 5 uger, så han er endnu ikke født.
Ved første barn var jeg 23 og er nu næsten 28.
Vi brugte ikke prævention, men prøvede egentligt ikke, så det kom lidt som et chok at jeg var gravid. Nr. 1 tog næsten 3 år at blive gravid med, så at nr. 2 pludseligt er der, var ret vildt. Men havde ikke taget P-piller i 3 mdr.
Barn nr. 1 er 4 år og 5 mdr når nr. 2 kommer.
Graviditeterne er SÅ forskellige. Nr. 2 hat været noget mere hård end nr. 1. Kan ikke bare sove når jeg er træt og kvalmen, som var ekstrem i starten, var jeg nødt til bare at kæmpe igennem, for der var stadig en i forvejen man skulle tage sig af. MEN til forskel for nr. 1, så er denne her graviditet fløjet afsted. Har slet ikke kunne følge med, og lige om lidt kommer han altså bare!
Tror det bliver en omvæltning uden lige at have 2 i stedet for 1. Dog tænker jeg lynhurtigt man kommer ind i rutinerne, for vi kender det jo i forvejen.
Jeg glæder mig ihvertfald!
kast jer da ud i det - et barn mere er da en gave. Også en kæmpe gave at give nr. 1. En søskende ❤