Hvad går altid galt i dit køkken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

TbCp

Dutte84 skriver:

Bliver sværen ikke sprød på flæskestegen, koger kartoflerne ud, får du tabt spaghettien i køkkenvasken, når du hælder vandet fra....

HER steger jeg frikadeller, karbonader ALT for meget.. kartoflerne koger ud...

PANDEKAGER!!!

Vi er nærmest ved at blive skilt HVER gang.

MEN... vi har fundet løsningen da der var en venlig sjæl der synes det var synd hvis vi gik fra hinanden... en pandekage-pande! Den virker sgu! 

Ellers synes jeg faktisk det går helt godt, især min mand er en haj i køkkenet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

mama09

Jules skriver:

Som regl alting

me to hehe

Anmeld

8. oktober 2009

mama09

TbCp skriver:

PANDEKAGER!!!

MEN... vi har fundet løsningen da der var en venlig sjæl der synes det var synd hvis vi gik fra hinanden... en pandekage-pande! Den virker sgu! 

ja hader også at lave pandekager, men elsker at spise dem - måske vi også skulle skaffe sådan en pande - god ide

Min mand er satme også FANTASTISK god til at lave MAD, men sker ikke så tit - at han gider øv bøv!

Anmeld

8. oktober 2009

saxa

Ansemusen skriver:

Jeg har egentlig ret godt styr på madlavningen! Men tilgengæld er det sket flere gange, at jeg har tændt det forkerte blus mens der stod noget af plastic på. Bla. foodprocessoren

Haha.. Samme her mht. at tænde for det forkerte blus...

Anmeld

8. oktober 2009

Ansemusen

Je kunne heller aldrig få pandekagerne til at blive gode engang. Men det krævede vist bare den rette opskrift, for nu bliver de altid fantastiske og selv den første bliver flot!

Anmeld

8. oktober 2009

TbCp

Ansemusen skriver:

Je kunne heller aldrig få pandekagerne til at blive gode engang. Men det krævede vist bare den rette opskrift, for nu bliver de altid fantastiske og selv den første bliver flot!

Jamen kunne vi så ikke få den opskrift?

Vi finder en ny på nettet hver gang vi skal lave pandekager

Anmeld

8. oktober 2009

Miamaja

TbCp skriver:

PANDEKAGER!!!

hahahaha... jamen, jamen pandekager er da noget af det nemmeste 

Anmeld

8. oktober 2009

Vingummien

Uh lad mig se. Steger altid kylling så meget at det bliver meget tørt. Sovs kan jeg slet ikke finde ud af, kun sådan noget opdigtet sovs hehe.
Og så siger kæresten at jeg altid laver det med for lidt varme

Anmeld

8. oktober 2009

Vingummien

TbCp skriver:

PANDEKAGER!!!

Hehe kan godt huske du engang fortalte om det

Anmeld

8. oktober 2009

oo

suanne85 skriver:

Uh lad mig se. Steger altid kylling så meget at det bliver meget tørt. Sovs kan jeg slet ikke finde ud af, kun sådan noget opdigtet sovs hehe.
Og så siger kæresten at jeg altid laver det med for lidt varme

opdigtet sovs?? hvad er det?

jeg er ret god til at lave mad...jeg kan faktisk ikke liiiige komme i tanker om noget der ALTID går galt. men imorgen skal jeg lave en passionsfrugtfromage og det har jeg ret dårlige nerver over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.