Far tror ikk søn er hans fordi....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Det er jo så der han er heldig det er et skrab. Jeg havde nægtet hvis det var blodprøve! Pure nægtet, så var han sgu ikke mand nok til at være forbillede for min dreng alligevel hvis han er styret af gruppepres, og går ind for kontrol fremfor tillid. Fuldstændig nægtet at stikke i sådan en lille en når det ikke er nødvendigt, så må han jo lade være at betale eller se hans søn, I don't care.

De venner er da pisse ligeglade, det er en joke der vil vare resten af sønnens liv, om det så ER hans eller ej, de har lavet en joke, den er sjov, og den bliver ikke slået ned før han banker i bordet og siger nok er nok.

Skriv "ej du kan vidst ikke være far alligevel, for du har åbenbart ikke nosser nok over for dine venner".. Ej undskyld 

Hvis de skulle stikke i ham så havde jeg også nægtet det. Det er der slet ingen tvivl om. 

Han er så styret af den gruppe venner og har altid været det. 

Nu ved jeg heldigvis at resultatet vil være at han er faren med mindre jeg har elefant gener og har været gravid i 2 år. Men som du siger. Han skal vare slå i bordet og bede dem lukke røven. 

Men vil aldrig nægte ham at se vores dreng uanset hvad. Det skal ikke gå udover ham og han forguder sin far 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2017

Anonym trådstarter

NupaSofia skriver:

Måske du og din søn, især din søn,er bedre tjent uden ham i jeres liv. 

Jeg ved ikke, hvad det er han prøver at opnå. Ønsker han at slippe for at betale børnepenge eller er det hele rollen som far, med alt der hører med, som han ikke vil? 

Min søn er slet ikke bedre tjent uden ham. Han elsker sin far og hans far elsker ham. 

Ingen af delene. Han har altid betalt gladeligt og nyder at han ham på samvær. Vi har 8/6 ordning. 

Det hele bunder i at hans venner driller ham og har sat tanker i hovedet på ham fordi de siger han nok ikke er faren siden han ikke ligner ham. 

Der har aldrig været tvivl før de begyndte på det pis. 

Anmeld Citér

9. juni 2017

NupaSofia

Anonym skriver:

Min søn er slet ikke bedre tjent uden ham. Han elsker sin far og hans far elsker ham. 

Ingen af delene. Han har altid betalt gladeligt og nyder at han ham på samvær. Vi har 8/6 ordning. 

Det hele bunder i at hans venner driller ham og har sat tanker i hovedet på ham fordi de siger han nok ikke er faren siden han ikke ligner ham. 

Der har aldrig været tvivl før de begyndte på det pis. 

Okay. Jamen så lyder det som om at han bare burde cutte den vennekreds. Hvis han elsker at være far og drengen elsker ham, og der selvfølgelig intet er i deres tåbelige rygter /idéer, burde det være lige til. Ud med de venner og deres dårlige indflydelse. 

Jeg ved ikke, om det er fordi, han før har været dig utro og er blevet ramt af sådan en "tyv tror hver mand stjæler" tanke. 

Anmeld Citér

9. juni 2017

Anonym trådstarter

NupaSofia skriver:

Okay. Jamen så lyder det som om at han bare burde cutte den vennekreds. Hvis han elsker at være far og drengen elsker ham, og der selvfølgelig intet er i deres tåbelige rygter /idéer, burde det være lige til. Ud med de venner og deres dårlige indflydelse. 

Jeg ved ikke, om det er fordi, han før har været dig utro og er blevet ramt af sådan en "tyv tror hver mand stjæler" tanke. 

Jeg er helt enig. Er også lykkelig for at jeg ikke er sammen med ham mere så jeg i det mindste ikke skal have noget med hans såkaldte venner at gøre mere. 

Ved det heller ikke. Han modsiger også sig selv hele tiden. For nu er han begyndt at sige at han slet ikke er i tvivl om at hsn er hans far. Men at han vil have taget testen for at have et bevis og få stoppet alle de tanker i hans hoved. Har sagt til ham at han måske skulle prøve en psykolog i stedet 

Anmeld Citér

9. juni 2017

Bananaalice

Endnu mere barnligt han vil have et "diplom" eller på skrift.. Hvor herre bevares.. Kan hans mor virkelig ikke finde nogle babybilleder hvor man kan sammenligne?

Min lillebror lignede først min far da han fyldte 15-16.. Indtil da, var han sin egen i udseende og lignede heller ikke moren.

Anmeld Citér

9. juni 2017

Bananaalice

Anonym skriver:

Hvis de skulle stikke i ham så havde jeg også nægtet det. Det er der slet ingen tvivl om. 

Han er så styret af den gruppe venner og har altid været det. 

Nu ved jeg heldigvis at resultatet vil være at han er faren med mindre jeg har elefant gener og har været gravid i 2 år. Men som du siger. Han skal vare slå i bordet og bede dem lukke røven. 

Men vil aldrig nægte ham at se vores dreng uanset hvad. Det skal ikke gå udover ham og han forguder sin far 

Jeg mente nu også det med at se ham som at det var HANS valg.. For hvad kan konsekvensen være hvis du nægter? Ingenting.

Anmeld Citér

9. juni 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Endnu mere barnligt han vil have et "diplom" eller på skrift.. Hvor herre bevares.. Kan hans mor virkelig ikke finde nogle babybilleder hvor man kan sammenligne?

Min lillebror lignede først min far da han fyldte 15-16.. Indtil da, var han sin egen i udseende og lignede heller ikke moren.

Det ved jeg ikke om de har prøvet. Og har selv kun set 3 baby billeder af ham og ærligt der ligner han heller ikke. Men han ligner tilgengæld ikke engang sig selv på i sammenligning fra baby til nu. 

Så vores søn begynder sikkert først at ligne ham når han bliver stor. 

Anmeld Citér

9. juni 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Jeg mente nu også det med at se ham som at det var HANS valg.. For hvad kan konsekvensen være hvis du nægter? Ingenting.

Nåh. Det misforstod jeg nok så beklager

Anmeld Citér

9. juni 2017

Carina:-)

Kan godt forstå du er såret.

Og tydeligt han burde skifte vennekreds.

Jeg tror jeg bare havde ladet ham smide de penge ud af vinduet til en test som bare er et mundskrab ,og så ryste på hovedet af hele den latterlige situation.

Anmeld Citér

9. juni 2017

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Kan godt forstå du er såret.

Og tydeligt han burde skifte vennekreds.

Jeg tror jeg bare havde ladet ham smide de penge ud af vinduet til en test som bare er et mundskrab ,og så ryste på hovedet af hele den latterlige situation.

Tak for forståelse. (Også fra alle jer andre i tråden selvfølgelig, tak). 

Jeg lader ham også få den test hvis han bare betaler den selv. Jeg gider ikk bruge penge på noget så latterligt. Jeg kender jo svaret, men alligevel bliver jeg nervøs for om der kan være fejl på sådan nogle teste. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.