Bananaalice skriver:
Det er jo så der han er heldig det er et skrab. Jeg havde nægtet hvis det var blodprøve! Pure nægtet, så var han sgu ikke mand nok til at være forbillede for min dreng alligevel hvis han er styret af gruppepres, og går ind for kontrol fremfor tillid. Fuldstændig nægtet at stikke i sådan en lille en når det ikke er nødvendigt, så må han jo lade være at betale eller se hans søn, I don't care.
De venner er da pisse ligeglade, det er en joke der vil vare resten af sønnens liv, om det så ER hans eller ej, de har lavet en joke, den er sjov, og den bliver ikke slået ned før han banker i bordet og siger nok er nok.
Skriv "ej du kan vidst ikke være far alligevel, for du har åbenbart ikke nosser nok over for dine venner".. Ej undskyld 

Hvis de skulle stikke i ham så havde jeg også nægtet det. Det er der slet ingen tvivl om.
Han er så styret af den gruppe venner og har altid været det.
Nu ved jeg heldigvis at resultatet vil være at han er faren med mindre jeg har elefant gener og har været gravid i 2 år. Men som du siger. Han skal vare slå i bordet og bede dem lukke røven.
Men vil aldrig nægte ham at se vores dreng uanset hvad. Det skal ikke gå udover ham og han forguder sin far
Anmeld
Citér