Far tror ikk søn er hans fordi....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2017

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Åhhh undskyld, den havde jeg lige misset, men seriøst sådan en kæmpe røv, godt du slap af med den idiot. 

Det er ok. Det kunne du ikke vide.  

men ja. Det bekræfter jo ihvertfald at det var det rigtige valg jeg tog dengang jeg gik fra ham. Selvom jeg heldigvis aldrig har tvivlet på det. 

Er bare så skuffet og såret lige nu. Kan godt være at jeg blev såret da han var mig utro. Men det er peanuts i forhold til det her

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Det er ok. Det kunne du ikke vide.  

men ja. Det bekræfter jo ihvertfald at det var det rigtige valg jeg tog dengang jeg gik fra ham. Selvom jeg heldigvis aldrig har tvivlet på det. 

Er bare så skuffet og såret lige nu. Kan godt være at jeg blev såret da han var mig utro. Men det er peanuts i forhold til det her

Åh mand - sikke et fjols. 

Kæmpe stort kram til dig 

Anmeld Citér

9. juni 2017

ønskebørn74

Anonym skriver:

Vi er ikke sammen. Det har vi ikke været i 1,5 år

Måske et håb om ikke at betale børnepenge...

Anmeld Citér

9. juni 2017

Carina:-)

ønskebørn74 skriver:

Man hænger på at betale bp hvis man er registret som far også selv om det senere skulle vise sig man ikke er biologisk far til barnet. 

Børnene mister heller ikke arveret. 

Anmeld Citér

9. juni 2017

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Det tvivler jeg stærkt på. Der har han altid betalt frivilligt og også sagt flere gange han gør det med glæde for sin søn. 

Han er meget ansvarsfuld og en fantastisk god far. Vi har altid haft et fremragende samarbejde, god samværsordning og imødekommet hinandens behov hvis vi har haft brug for han lige har været en ekstra dag hos en af os. Det er derfor det hele rammer mig så hårdt. Det kommer virkelig som er lyn fra en skyfri himmel. 

Anmeld Citér

9. juni 2017

Bananaalice

Jeg synes du skal fange ham på en god dag, og sige du føler dig såret, og ærlig talt føler du det er en fornærmelse i mod dig, og imod hvad han tror du er for et menneske. Hans menneskesyn er åbenbart at han virkelig tror du kunne være sådan. Fucking nar. Og har han tænkt over hvis det IKKE er hans, vil han så bare stoppe og gå? 
Hvad med fejlmarginer, det skal du lige have undersøgt om testen kan lave fejl.

Jeg havde ikke været sød længe efter. Samværet skulle selvfølgelig fortsætte men venskab er definitivt dødt, det skulle ren være børnesnak og samarbejde for barnet, jeg ville virkelig tage det hårdt personligt.

Har han selv lyttet efter til hvad han egentligt beder dig om? 

Anmeld Citér

9. juni 2017

Bananaalice

Når testen kommer ud og det viser sig han er far, syns jeg du skal forlange en kæmpe undskyldning. Du skal også allerede nu forlange han holder sin kæft omkring det og ikke fortæller det til nogen at han har bedt om den test. 1) fordi det ikke er noget han burde være stolt af, 2) Det er enormt æreskrænkende over for dig at det skal siges ude i byen at der var tvivl om du var tro.

Anmeld Citér

9. juni 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Jeg synes du skal fange ham på en god dag, og sige du føler dig såret, og ærlig talt føler du det er en fornærmelse i mod dig, og imod hvad han tror du er for et menneske. Hans menneskesyn er åbenbart at han virkelig tror du kunne være sådan. Fucking nar. Og har han tænkt over hvis det IKKE er hans, vil han så bare stoppe og gå? 
Hvad med fejlmarginer, det skal du lige have undersøgt om testen kan lave fejl.

Jeg havde ikke været sød længe efter. Samværet skulle selvfølgelig fortsætte men venskab er definitivt dødt, det skulle ren være børnesnak og samarbejde for barnet, jeg ville virkelig tage det hårdt personligt.

Har han selv lyttet efter til hvad han egentligt beder dig om? 

Det var en god dag han sagde det på. Vi sad og skrev frem og tilbage og pjattede som vi har gjort så tit. Og pludselig vendte den bare over i at han ville have sådan en test. 

Jeg har fortalt ham hvor dybt sårenden og skuffende det er. Men har intet at skjule så vil han have en test så får han en test. Jeg betaler bare ikke for den. Og hvad jeg har kunne læse mig frem til så i og med at han har vedkendt sig faderskabet og vores søn er 2 år så betaler staten ikke. Så står den for hans egen regning. 

Vores venskab er dødt for en lang periode. Det tager tid at komme over det svigt 

Anmeld Citér

9. juni 2017

NupaSofia

Carina:-) skriver:

Man hænger på at betale bp hvis man er registret som far også selv om det senere skulle vise sig man ikke er biologisk far til barnet. 

Børnene mister heller ikke arveret. 

Det er jo faktisk overhovedet ikke rimeligt. Sådan generelt. 

Men i det her tilfælde, sikke en stor idiot. 

Anmeld Citér

9. juni 2017

Carina:-)

NupaSofia skriver:

Det er jo faktisk overhovedet ikke rimeligt. Sådan generelt. 

Men i det her tilfælde, sikke en stor idiot. 

Nej det er fuldstændig vanvittigt at en kvinde kan score penge fra en mand der ikke er barnets far bare fordi han er registreret som far 

Men fædre har ikke mange rettigheder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.