Far tror ikk søn er hans fordi....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.114 visninger
43 svar
52 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2017

Anonym trådstarter

Jeg er dybt ulykkelig lige nu. 

Min søn er næsten 2 år og far har nu meldt ud at han ikke tror at han er faren fordi han ikke ligner ham og alle hans venners børn ligner deres fædre og driller ham derfor med at det nok ikke er ham der er faren. 

Han var mig utro i vores forhold og løg gennem meget lang tid om alting. 

Han vil have lavet faderskabstest. Hvorfan foregår sådan en? 

Har det utrolig dårligt med at nogen skal stilke i min lille dreng fordi hans far har nogle latterlige venner. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2017

Anonym

Puha en ulykkelig situation. 

I kan få lavet et mundskab. Det gør ikke ondt og i har svar 3-5 uger. 

Prøv at Google det sp skal I ikke i statsamtet. 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Min søn er næsten 2 år og far har nu meldt ud at han ikke tror at han er faren fordi han ikke ligner ham og alle hans venners børn ligner deres fædre og driller ham derfor med at det nok ikke er ham der er faren. 

Har det utrolig dårligt med at nogen skal stilke i min lille dreng fordi hans far har nogle latterlige venner. 

De behøver ikke at stikke, nu til dags kan man beregne det ud fra negle, hår, spyt og mere. 

Herinde koster det 1385 kr på tilbud at få lavet en test:  http://www.dnatest.dk/produkter/faderskabstest/?gclid=CJqQhfjertQCFW4z0woduNcP5w

Det er helt ufarligt at lave denne dna test og i får hurtigt svar.

Anmeld Citér

8. juni 2017

sandramor

Anonym skriver:

Først får du en stor krammer 

Og dernæst... er han da fuldstændig skør i hovedet

Ens barn behøver jo ikke nødvendigvis at ligne en på en prik bare fordi man deler samme dna

Men okay du siger også at han har været utro og løjet.... så er det ofte at den der har gjort det peger fingre af en anden 

Men det foregår på den måde at barnet og faderen skal ha lavet et mundskrab hvor de tager sådan en stor vatpind og skraber i munden i ret lang tid og så bli'r der sendt ind til videre undersøgelse.... Min datter skulle to gange med en uges mellemrum dengang.... og svaret forelå så 4-5 uger senere 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Puha en ulykkelig situation. 

I kan få lavet et mundskab. Det gør ikke ondt og i har svar 3-5 uger. 

Prøv at Google det sp skal I ikke i statsamtet. 

Det gør så ondt langt ind i hjertet at få kastet sådan en i hovedet.  

men er glad for der ikke skal stikkes 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Troldemommi

Anonym skriver:

Det gør så ondt langt ind i hjertet at få kastet sådan en i hovedet.  

men er glad for der ikke skal stikkes 

Du er da nødt til at forlade ham, han viser jo dig at han ikke stoler på dig, vil du acceptere det? 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Flomama

Føj for en type 

min søn ligner mig slet ikke hverken af udsende eller sind men heldigvis var det mig der presse ham ud ellers ville jeg da ikke vide det var min. 

Bare fordi hans venner kommer med kommentere (mærkelige venner BTW) så tror han det er sandt? Ja ja tyv tro hver mand stjæler 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Du er da nødt til at forlade ham, han viser jo dig at han ikke stoler på dig, vil du acceptere det? 

Vi er ikke sammen. Det har vi ikke været i 1,5 år

Anmeld Citér

8. juni 2017

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Først får du en stor krammer 

Og dernæst... er han da fuldstændig skør i hovedet

Ens barn behøver jo ikke nødvendigvis at ligne en på en prik bare fordi man deler samme dna

Men okay du siger også at han har været utro og løjet.... så er det ofte at den der har gjort det peger fingre af en anden 

Men det foregår på den måde at barnet og faderen skal ha lavet et mundskrab hvor de tager sådan en stor vatpind og skraber i munden i ret lang tid og så bli'r der sendt ind til videre undersøgelse.... Min datter skulle to gange med en uges mellemrum dengang.... og svaret forelå så 4-5 uger senere 

Der er så mange træk fra Jans far i ham. Men han og vennerne kan ikke se det og derfor er han ikl faren mener de.  

Har sendt linket til ham med den der faderskabstest der koster penge som han så selv kan betale for. 

Mer bare så knust nu. Vi havde et fantastisk samarbejde og det er så ødelagt nu. Intet bliver det samme igen 

Anmeld Citér

8. juni 2017

Troldemommi

Anonym skriver:

Vi er ikke sammen. Det har vi ikke været i 1,5 år

Åhhh undskyld, den havde jeg lige misset, men seriøst sådan en kæmpe røv, godt du slap af med den idiot. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.