Når overskuddet ikke er som ønsket :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2017

Anonym trådstarter

Supergirl skriver:

Så bliv hjemme. De vil forstå

Det er nemlig det jeg bliver usikker . For tror det nemlig ikke . At der er forståelse . At det er ok , at melde fra 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2017

Xolia

Anonym skriver:

Vi er inviteret til studenterfest på fredag, men har endnu ikke fået svaret. Jeg har været i kontakt med familien som holder det. Det er rigtig dårlig stil og jeg har det svært med ikke at give svar.

Men lige i øjeblikket er overskuddet bare i bund , er ned med stress og kan ikke rumme større forsamlinger. Jeg vil allerhelst være hjemme. Har i nogle måneder været plaget af fysiske reaktioner når jeg skal af sted hjemme fra. Får ondt i maven, kvalme , kan bryde grædende sammen , har pressende fornemmelse i brystkassen. Jeg er konstant træt, så laver ikke så meget udover de daglige ting hjemme. Prøver dog at komme lidt ud og få luft.

Jeg er simpelthen så dårlig samvittighed over, at jeg ikke har svaret. Endnu en ting som er svært, at få taget mig sammen til at tage en beslutning. Udskyder det så længe jeg kan. For kan ikke tage stilling til så meget lige nu.

Jeg har det skidt med at melde afbud, da jeg ikke føler, vi kan være bekendt ikke at komme. Jeg vil inderst inde også gerne ( se dem og fejre ) men på den anden side orker jeg bare ikke at skulle " være på "

Mit humør er bare i bund. Og frygter at jeg bare vil være dårligt selvskab. Der er måske heller ikke den store forståelse, så kan frygte at jeg bagefter skal høre for det. Desværre er familie ikke særlig forstående.

Hvad pokker gør jeg lige ? burde jo bare tage mig sammen.

Du kan ikke bare tage dig sammen. Du må ikke slå dig selv oven i hovedet.

Selvom det er svært så sig at du gerne vil komme hvis overskuddet er der på dagen... 

Og evt. bliv ganske kort.

Hvis resten af familien vil blive længere så find en løsning på selv at komme hjem eller aftal at du henter senere 

Kærlig hilsen pårørende til depressionsramt og mor til 4.

Anmeld Citér

6. juni 2017

Anonym trådstarter

Xolia skriver:

Du kan ikke bare tage dig sammen. Du må ikke slå dig selv oven i hovedet.

Selvom det er svært så sig at du gerne vil komme hvis overskuddet er der på dagen... 

Og evt. bliv ganske kort.

Hvis resten af familien vil blive længere så find en løsning på selv at komme hjem eller aftal at du henter senere 

Kærlig hilsen pårørende til depressionsramt og mor til 4.

Du har ret,  jeg kan ikke tage mig sammen, men føler jeg burde . Plejer at kunne , plejer at have et reserve lager af energi. Men ikke mere  hvilket jeg har det svært med.

jeg har sendt en SMS og skrevet jeg ikke kan give besked idag. Men er overskuddet der fredag kikker vi ind en lille tur. Må se hvad der bliver sagt til det.

Anmeld Citér

6. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Det er nemlig det jeg bliver usikker . For tror det nemlig ikke . At der er forståelse . At det er ok , at melde fra 

Det må være deres problem så. Det er jo ikke tvang at du skal komme. Du har fået en invitation, et sted ønske om at se dig. Men hvis du er for syg til det, meller du afbud. 

Anmeld Citér

6. juni 2017

Anonym trådstarter

Supergirl skriver:

Det må være deres problem så. Det er jo ikke tvang at du skal komme. Du har fået en invitation, et sted ønske om at se dig. Men hvis du er for syg til det, meller du afbud. 

Ja det er selvfølgelig korrekt . Har nok svært ved det , at acceptere tingene som de er . Og dårlig samvittighed 

Anmeld Citér

6. juni 2017

Flomama

Hvis jeg var dig havde jeg meldt fra nu. 

Det er jo ret svært for værtsparret at planlægge antal af gæster. Mad osv. Når de ikke ved om du og familien kommer. 

Meld fra og pas på dig selv. 

Anmeld Citér

6. juni 2017

Anonym trådstarter

Flomama skriver:

Hvis jeg var dig havde jeg meldt fra nu. 

Det er jo ret svært for værtsparret at planlægge antal af gæster. Mad osv. Når de ikke ved om du og familien kommer. 

Meld fra og pas på dig selv. 

Ja det er jeg selvfølgelig klar over. 

Anmeld Citér

6. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Ja det er selvfølgelig korrekt . Har nok svært ved det , at acceptere tingene som de er . Og dårlig samvittighed 

Kender det godt

Anmeld Citér

7. juni 2017

Xolia

Anonym skriver:

Du har ret,  jeg kan ikke tage mig sammen, men føler jeg burde . Plejer at kunne , plejer at have et reserve lager af energi. Men ikke mere  hvilket jeg har det svært med.

jeg har sendt en SMS og skrevet jeg ikke kan give besked idag. Men er overskuddet der fredag kikker vi ind en lille tur. Må se hvad der bliver sagt til det.

Super godt gået. Du skal passe på dig selv.

Hvis du ikke allerede er i kontakt med din læge, så gør det. Du lyder som om du har brug for hjælp og det største nederlag er ikke at bede om hjælp, selvom det er svært.

For snart 3 år siden blev min kæreste syg, men både os og en psykolog fangede ikke "bomben". I morgen er det 2 år siden at han blev indlagt på psykiatrisk afdeling med en dyb depression. Han er stadig i helingsprocessen i dag... Så det jeg prøver at sige er st du bliver nødt til at passe på dig selv.

Knuz

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym trådstarter

Xolia skriver:

Super godt gået. Du skal passe på dig selv.

Hvis du ikke allerede er i kontakt med din læge, så gør det. Du lyder som om du har brug for hjælp og det største nederlag er ikke at bede om hjælp, selvom det er svært.

For snart 3 år siden blev min kæreste syg, men både os og en psykolog fangede ikke "bomben". I morgen er det 2 år siden at han blev indlagt på psykiatrisk afdeling med en dyb depression. Han er stadig i helingsprocessen i dag... Så det jeg prøver at sige er st du bliver nødt til at passe på dig selv.

Knuz

Jeg har været ved læge som kunne konstatere en belastnings reaktion . Stress / angst / depression. Er startet til psykolog .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.