Vi er inviteret til studenterfest på fredag, men har endnu ikke fået svaret. Jeg har været i kontakt med familien som holder det. Det er rigtig dårlig stil og jeg har det svært med ikke at give svar.
Men lige i øjeblikket er overskuddet bare i bund , er ned med stress og kan ikke rumme større forsamlinger. Jeg vil allerhelst være hjemme. Har i nogle måneder været plaget af fysiske reaktioner når jeg skal af sted hjemme fra. Får ondt i maven, kvalme , kan bryde grædende sammen , har pressende fornemmelse i brystkassen. Jeg er konstant træt, så laver ikke så meget udover de daglige ting hjemme. Prøver dog at komme lidt ud og få luft.
Jeg er simpelthen så dårlig samvittighed over, at jeg ikke har svaret. Endnu en ting som er svært, at få taget mig sammen til at tage en beslutning. Udskyder det så længe jeg kan. For kan ikke tage stilling til så meget lige nu.
Jeg har det skidt med at melde afbud, da jeg ikke føler, vi kan være bekendt ikke at komme. Jeg vil inderst inde også gerne ( se dem og fejre ) men på den anden side orker jeg bare ikke at skulle " være på "
Mit humør er bare i bund. Og frygter at jeg bare vil være dårligt selvskab. Der er måske heller ikke den store forståelse, så kan frygte at jeg bagefter skal høre for det. Desværre er familie ikke særlig forstående.
Hvad pokker gør jeg lige ? burde jo bare tage mig sammen.
Anmeld
Citér