ny/brugt bil? eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2017

Mom

Profilbillede for Mom
Moar2011 skriver:

hahahahaahahah griner. - 21.000 så kunne det da godt være vi skulle kigge på en anden, hvis det var rigtig  griner..

selvfølgelig mener jeg 2100  ja, men føler bare at der må være en hage??  som først kommer til når man har investeret, kan du følge mig? 

Der er ingen hage, hvis du har afdrag pr. mdr., forsikring og vægtafgift, brændstof forbrug, samt serviceaftale med i dine beregninger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2017

Lucky05

Moar2011 skriver:

jeg er også helt klart til nyere biler, men har bare ikke så meget forstand på biler.

vi har pt en Peugeot 207 sw (tror nok det 207, det den lille) med afdragsordning på 1600 om måneden. hvilken en vil i så anbefale?

Vi køre ikke så mange km.

Vi er også en familie på 2 voksne og en på 6 år :-) jeg har den nye Fiat 500. 

Men fx en Renault ny clio. Den kan i måske få for 150-160.000 kr. De kører super godt. Sådan en havde jeg før den lille Fiat. 

Eller den nye Kia rio. Der får i en bil til samme pris som clioen, men med 7 års garanti. 

De eneste jeg personligt ville holde mig fra, er Chevrolet og dacia, af den simple grund at brugvognsprisen ikke er prangende. Og vi har ikke vores biler end max 3 år. 

Anmeld Citér

3. juni 2017

Muffinmus

En ny bil mister værdi så snart den har forladt forhandleren. Derfor kan det sagtens anbefales at købe en bil fra f.eks. 2011-16 da de allerede har mistet mellem 30-150. 000 i værdi alt efter alderen.

Køber ubrugt privat er det svært at gøre noget hvis det viser sig at den har fejl og mangler. Forhandleren skal give garanti på den og enkelte vil brokke sig, men mange udbedrer det.

Tag altid en bil kyndig med til at mærke bilen efter og se efter tæring mm.

Vi køber højst sandsynligt aldrig ny bil da værditabet er for stort næsten uanset hvilken bil man vælger. 

Man kan få utrolig meget bil for mellem 50-80.000 men ikke meget ny bil for samme penge.

Anmeld Citér

3. juni 2017

Carina:-)

Jeg er nødt til at kunne stole på at min bil er pålidelig og kan starte når jeg har brug for det

Så her køber jeg nyt og overholder service så har aldrig oplevet at bilen ikke kunne starte eller gik i stykker

Har en Renault Grand scenic med 7 sæder mener jeg gav omkring 350000

Har købt en rollingebil som de store unger har kunnet låne når de lige har fået kørekort eller hvis deres egen var i stykker det er en Toyota aygo og den nye jeg for omkring 100000 og den er også pålidelig 

Så jeg stemmer på nyt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.