Utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Anonym skriver:

Han har løjet for dig, begæret en anden kvinde og endda planlagt en affære. Det kaldes emotionelt utroskab.

Fortjener du ikke bedre end det?

Selvfølgelig fortjener hun bedre men der er ogsåbørn involveret og vi er vel alle mennesker der kan begå fejl og hvis det var hans fejl og han ændrer sig og de kommer videre er det da til familiens bedste at undgå skilsmisse 

tror ikke mange ægteskaber holder 40 år uden der begås fejl undervejs

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2017

Anonym

Mariehøne123 skriver:

Selvfølgelig fortjener hun bedre men der er ogsåbørn involveret og vi er vel alle mennesker der kan begå fejl og hvis det var hans fejl og han ændrer sig og de kommer videre er det da til familiens bedste at undgå skilsmisse 

tror ikke mange ægteskaber holder 40 år uden der begås fejl undervejs

Det må tiden vel vise.

Har man først været utro en gang, er der uden tvivl en øget risiko for utroskab igen, så hun bør holde øjnene åbne.

Anmeld Citér

26. maj 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg tænker mere på al den energi som du nu skal til at lægge for dagen...

bekymringen om, om han nu er utro tærer virkelig på ens kræfter.. han øjner bare en ny chance, ellers skal han lægge alle kort på bordet og være total gennemsigtig, er han det?

er du nervøs, hver gang han tager på arbejde..? 

Hver gang han tager ud til en kammerat, er han så der eller laver han numre?

Nøj jeg ville ikke have overskuddet, for hold op, der vik opstå mange muligheder igennem en dag, for sådan en type som ynder at være utro..

tror det er vigtig man får sat sig ned og snakket sit ægteskab igennem, hvad man har af forventninger til hinanden.. 

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Det må tiden vel vise.

Har man først været utro en gang, er der uden tvivl en øget risiko for utroskab igen, så hun bør holde øjnene åbne.

Uden tvivl, alligevel? Kan du henvise til nogle studier, der slår fast, at folk med utroskab i bagagen UDEN TVIVL har en øget risiko for at gøre det igen? 

Anmeld Citér

26. maj 2017

Jullesnulle

Anonymor skriver:

Uden tvivl, alligevel? Kan du henvise til nogle studier, der slår fast, at folk med utroskab i bagagen UDEN TVIVL har en øget risiko for at gøre det igen? 

Eftersom det er en moralsk barriere der skal overskrides, giver det vel meget mening at risikoen er større for folk det har været utro

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym

Jullesnulle skriver:

Eftersom det er en moralsk barriere der skal overskrides, giver det vel meget mening at risikoen er større for folk det har været utro

Lige præcis.

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonymor

Jullesnulle skriver:

Følger det deraf, at hvis man har overskredet en hvilken som helst moralsk barriere i sit liv, så er man tilbøjelig til at gøre det igen? Har vi så i virkeligheden ikke alle en øget risiko for at være utro? Hvad med betydningen af kontekst?

Anmeld Citér

26. maj 2017

Jullesnulle

Anonymor skriver:

Følger det deraf, at hvis man har overskredet en hvilken som helst moralsk barriere i sit liv, så er man tilbøjelig til at gøre det igen? Har vi så i virkeligheden ikke alle en øget risiko for at være utro? Hvad med betydningen af kontekst?

Ja hvis man har begået mord eller været utro eller begået voldtægt .. så er det jo ikke en grænse der skal bekæmpes næste gang. 

Jeg siger ikke st man altid vil være utro men jeg tror klart sandsynligheden i gennemsnit er større.

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym

Jullesnulle skriver:

Ja hvis man har begået mord eller været utro eller begået voldtægt .. så er det jo ikke en grænse der skal bekæmpes næste gang. 

Jeg siger ikke st man altid vil være utro men jeg tror klart sandsynligheden i gennemsnit er større.

Det er jeg ikke enig i, og jeg har været der

Anmeld Citér

26. maj 2017

Jullesnulle

Anonym skriver:

Det er jeg ikke enig i, og jeg har været der

En person som har valgt at være utro mener du ikke har større sandsynlighed/tendens til at være utro en anden gang..? 

Hvis du tager en gruppe af 10 personer, der har været utro og en gruppe, som aldrig har været det. Så mener du seriøst, at der ikke er mere utroskab i den første gruppe i efterfølgende forhold (i gennemsnit)

Det er det samme som at sige at hvis man tager en gruppe med folk der har hoppet i faldskærm og en gruppe, der aldrig har.. så vil sandsynligheden for at de på et tidspunkt hopper i faldskærm være den samme...? Nej vel... dem der i forvejen har vist interesse for at hoppe ud af et fly vil i gennemsnit have en større lyst til st prøve det igen. Men det er da klart at der findes folk der har været utro eller hoppet ud af fly, som aldrig gør det igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.