Utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.337 visninger
40 svar
75 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2017

Anonym trådstarter

Hvordan kan man være sikker på at ens mand ikke er én utro?

Jeg har bare en følelse. Men andet end det så ved jeg at han skriver med sin kollega.

Jeg har set sms'erne hvor de aftaler de skal mødes men ikke siger hvad de skal.

Min datter kontaktede mig i går og spurte om hvem "hvem" hun var?

Jeg spørger så en kollaga hvorfor? hvor efter hun siger at hun har set sms'er hvor far sender smiley med kysse ikoner og aftaler at de skal mødes på fredag. Jeg har aftenvagter og har ikke styr på hvad han laver og det skal jeg da heller ikke da han er en voksen mand.

Han får vores store teenage datter til at passe sin lillebror mens han træner. Men træner han virkelig?

Jeg er så ked af det. Specielt fordi han sletter hendes sms er og også hans sms'er. De skriver også på messenger men det bliver også slettet. Hvis de ikke har noget og skjule hvorfor bliver det så slettet?

Jeg har forsøgt og snakke med ham. Men han ignorer mig. Og siger jeg er skør. Men er min datter også skør? Synes det er synd for hende at hun ikke må låne hans telefon. Og når hun må sender kollegaen sms er så hun bliver vidne til sådan noget.

Jeg er i 7 sind.

Jeg har sagt at han må søge skilsmisse også er han fri. Men det gør han ikke. Min hjerte er knust og jeg kan ikke fungere mere.

før i angriber mig med at jeg har læst hans sms'er skal i bare vide at det aldrig har været et problem før. Han læser også altid mine sms er og derved aldrig har haft nogen problemer med det.

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg men nu har jeg skrevet det ned så jeg ikke bliver skør ved at holde det i mig konstant....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2017

Jullesnulle

Anonym skriver:

Hvordan kan man være sikker på at ens mand ikke er én utro?

Jeg har bare en følelse. Men andet end det så ved jeg at han skriver med sin kollega.

Jeg har set sms'erne hvor de aftaler de skal mødes men ikke siger hvad de skal.

Min datter kontaktede mig i går og spurte om hvem "hvem" hun var?

Jeg spørger så en kollaga hvorfor? hvor efter hun siger at hun har set sms'er hvor far sender smiley med kysse ikoner og aftaler at de skal mødes på fredag. Jeg har aftenvagter og har ikke styr på hvad han laver og det skal jeg da heller ikke da han er en voksen mand.

Han får vores store teenage datter til at passe sin lillebror mens han træner. Men træner han virkelig?

Jeg er så ked af det. Specielt fordi han sletter hendes sms er og også hans sms'er. De skriver også på messenger men det bliver også slettet. Hvis de ikke har noget og skjule hvorfor bliver det så slettet?

Jeg har forsøgt og snakke med ham. Men han ignorer mig. Og siger jeg er skør. Men er min datter også skør? Synes det er synd for hende at hun ikke må låne hans telefon. Og når hun må sender kollegaen sms er så hun bliver vidne til sådan noget.

Jeg er i 7 sind.

Jeg har sagt at han må søge skilsmisse også er han fri. Men det gør han ikke. Min hjerte er knust og jeg kan ikke fungere mere.

før i angriber mig med at jeg har læst hans sms'er skal i bare vide at det aldrig har været et problem før. Han læser også altid mine sms er og derved aldrig har haft nogen problemer med det.

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg men nu har jeg skrevet det ned så jeg ikke bliver skør ved at holde det i mig konstant....

Stakkels dig 

hvor må det være hårdt. Du kan enten konfronterer ham hårdere .. sige at du ved at han har slettet beskeder osv. 

Ellers kan du se på find my iPhone eller tage efter ham på fredag hvor de skal mødes...

det lyder da som om han er dig utro

Anmeld Citér

17. maj 2017

Frk.S

Altså at han sletter beskederne fra hende, ser jeg da bestemt som et faresignal. Hvis han ikke laver noget snavs, er der vel ikke noget i vejen for at du ser beskederne.

Det kan godt være du ikke skal have styr på hvad han laver - men på den anden side, hvis han går og mødes med en kvindelig kollega i hemmelighed, så er der da noget galt. 

Jeg tror du skal snakke med ham igen. 

Anmeld Citér

17. maj 2017

tweety2060

Stakkels dig og din datter og søn 

hvad siger din mavefornemmelse dig ? Hånden på hjertet? 

Andre ændringer ? 

Personæig hygiejne ? 

Løgne? 

Mere udetid?

let antændelig? 

Hvirfor slette SMS hvis der ikke er noget at skjule??? 

Kram 

Anmeld Citér

17. maj 2017

Lykkelig-Kvinde

Det er sjældent ens mave fornemmelser tager fejl desværre.. 

jeg siger ikke at han er utro.. for det ved jeg ikke.. 

men min x oplevede jeg det samme, pludselig var der kode på hans mobil hvilke der aldrig havde været, sms'er blev slettet, han tog lige pludselig ud som han ikke gjorde før.. han sagde jeg var tosset og sku slappe af.. 

det endte med at han på en festival slog op med mig men det stoppede ikke løgnene, da vi kom hjem havde han lovet ikke at lave noget med hende ind til vores datter og jeg var flyttet, jeg blev så desperat af hans løgne at jeg endte med at lave lyd optagelse af ham og tøsen.. 

jeg ønsker for ingen at skulle der ud! Ej heller selv at komme der ud.. 

har en dejlig kæreste idag jeg stoler på 

jeg kan ikke hjælpe dig, blot sende dig en sød tanke 

Anmeld Citér

17. maj 2017

Anonym trådstarter

Jullesnulle skriver:

Stakkels dig 

hvor må det være hårdt. Du kan enten konfronterer ham hårdere .. sige at du ved at han har slettet beskeder osv. 

Ellers kan du se på find my iPhone eller tage efter ham på fredag hvor de skal mødes...

det lyder da som om han er dig utro

Jeg har prøvet hårdere han bliver pisse sur og får mig til at ligne en ustabil psykopat...

Men god ide med my iphone. Det har jeg aldrig prøvet før. Skal lige overveje om skal prøve det.

Anmeld Citér

17. maj 2017

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Altså at han sletter beskederne fra hende, ser jeg da bestemt som et faresignal. Hvis han ikke laver noget snavs, er der vel ikke noget i vejen for at du ser beskederne.

Det kan godt være du ikke skal have styr på hvad han laver - men på den anden side, hvis han går og mødes med en kvindelig kollega i hemmelighed, så er der da noget galt. 

Jeg tror du skal snakke med ham igen. 

prøver når jeg kan snakke uden og hyle. Lige nu er jeg bare lost.... Og går ind på mit værelse når jeg kommer hjem, da jeg ikke kan holde ud og kigge på ham når han ikke vil fortælle mig sandheden.

Anmeld Citér

17. maj 2017

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Stakkels dig og din datter og søn 

hvad siger din mavefornemmelse dig ? Hånden på hjertet? 

Andre ændringer ? 

Personæig hygiejne ? 

Løgne? 

Mere udetid?

let antændelig? 

Hvirfor slette SMS hvis der ikke er noget at skjule??? 

Kram 

Hånden på hjertet!

Jeg er 100% sikker på at der forgår noget.

Han har altid gået op i sin personlige hygiejne. Han er blevet let antændelig og sidder konstant med sin telefon og vogter over den som hunde vogter over deres mad.

Anmeld Citér

17. maj 2017

Anonym trådstarter

Lykkelig-Kvinde skriver:

Det er sjældent ens mave fornemmelser tager fejl desværre.. 

jeg siger ikke at han er utro.. for det ved jeg ikke.. 

men min x oplevede jeg det samme, pludselig var der kode på hans mobil hvilke der aldrig havde været, sms'er blev slettet, han tog lige pludselig ud som han ikke gjorde før.. han sagde jeg var tosset og sku slappe af.. 

det endte med at han på en festival slog op med mig men det stoppede ikke løgnene, da vi kom hjem havde han lovet ikke at lave noget med hende ind til vores datter og jeg var flyttet, jeg blev så desperat af hans løgne at jeg endte med at lave lyd optagelse af ham og tøsen.. 

jeg ønsker for ingen at skulle der ud! Ej heller selv at komme der ud.. 

har en dejlig kæreste idag jeg stoler på 

jeg kan ikke hjælpe dig, blot sende dig en sød tanke 

tusind tak

Anmeld Citér

17. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hånden på hjertet!

Jeg er 100% sikker på at der forgår noget.

Han har altid gået op i sin personlige hygiejne. Han er blevet let antændelig og sidder konstant med sin telefon og vogter over den som hunde vogter over deres mad.

Så må du gøre op med dig selv om du vil stole på din fornemmelse eller ej?!?

det er ikke sjovt- i know. 

Jeg endte med ikke at stole på mig selv og min fornemmelse og det var så stort et svigt overfor mig selv. 

Telefonvogter, slettede SMS, øget personlig hygiejne, opfarenhed, vrede, blev ude, løgn på løgn, talte om denne fantastisk person, ville se kvinden x flere ugen..., 

ja alle de ' klassiske tegn' .... 

og han var utro!!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.