Anonym skriver:
Jep, historien stinker ! og han havde da tænkt sig og være utro... Det er jeg sikker på. Men han gjorde det ikke.
- fordi jeg reagerede som jeg gjorde?
- fordi han fortrød?
Men jeg kan ikke forlade ham fordi han tænkte på at være mig utro..
Vi har børn vi skal tænke på og have hjælp til at komme videre så dette aldrig sker igen.
Øøh den forstår jeg ikke lige!! Hun beder ham om hjælp til bilen, du tror så han HAVDE tænkt sig at være utro, men da han fandt ud af han var opdaget, måtte han da hellere nøjes med faktisk at lave hans bil?? Han kan jo ikke være utro med nogen der ikke vil være sammen med ham?? Så du vedkender altså at kollegaen HAR følelser for ham? I så fald er deres "forhold" ikke kollegialt.
Ja, I har børn sammen, det skulle HAN tænke på, ikke kun dig.. Det her er en kamp der er tabt. Jo, du kan godt forlade over at han i tankerne allerede er videre, at du ikke er nok, og at han kun droppede det fordi han blev opdaget, eller ikke havde mod nok til at gøre det. Men tanken vil stadig være der.. Forhåbentligt bliver du ikke hos ham fordi I har børn at tænke på, men fordi du faktisk ikke kan leve uden ham, og vil dø sammen med ham når børnene for længst selv er blevet bedsteforældre.
Anmeld
Citér