Utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2017

tweety2060

Anonym skriver:

Hånden på hjertet!

Jeg er 100% sikker på at der forgår noget.

Han har altid gået op i sin personlige hygiejne. Han er blevet let antændelig og sidder konstant med sin telefon og vogter over den som hunde vogter over deres mad.

Stol på dit instinkt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg ville tage føringen og slutte mit ægteskab... ingen skal få mig til at føle, som du har det nu... og hvis han ikke er utro, så må han bevise det..

men ellers er dine børn og dig bedre tjente med at komme videre end at være tilskuer til hans bedrag.. tag sagen i egen hånd og sig at nu vil du skilles.. han kommer ikke til at gøre det, for det er han for vattet til.. han er den type mand, som er utro for at komme ud af forholdet... og nu har han inddraget jeres børn, som er blevet vidne til det og det er bare ikke okay... 

skid på at han bliver gal, så må han blive det.. men du vil få det bedre end det liv som i fører nu...

Anmeld Citér

18. maj 2017

Bananaalice

Præcis som sagt ovenfor, du skal ikke ende dine dage med en der fik dig til at føle dig sådan der.
Enten indrømmer han nu, stopper utroskabet så I kan komme videre (hvilket også er en umulighed) eller også går du.

Det er selve grundfølelsen og løgnen du ikke skal leve med. Du må selv bestemme hvilken type du vil komme sammen med, og du vil ikke komme sammen med en du stoler på. Men du skal konfrontere ham, så ved du, at du har gjort dit for at få sandheden frem, og så skal du gå. Han må selvom en dame ikke er nok for ham, det er hans problem, men du kan kun ændre dine problemer  

Anmeld Citér

18. maj 2017

altogintet

Anonym skriver:

Hvordan kan man være sikker på at ens mand ikke er én utro?

Jeg har bare en følelse. Men andet end det så ved jeg at han skriver med sin kollega.

Jeg har set sms'erne hvor de aftaler de skal mødes men ikke siger hvad de skal.

Min datter kontaktede mig i går og spurte om hvem "hvem" hun var?

Jeg spørger så en kollaga hvorfor? hvor efter hun siger at hun har set sms'er hvor far sender smiley med kysse ikoner og aftaler at de skal mødes på fredag. Jeg har aftenvagter og har ikke styr på hvad han laver og det skal jeg da heller ikke da han er en voksen mand.

Han får vores store teenage datter til at passe sin lillebror mens han træner. Men træner han virkelig?

Jeg er så ked af det. Specielt fordi han sletter hendes sms er og også hans sms'er. De skriver også på messenger men det bliver også slettet. Hvis de ikke har noget og skjule hvorfor bliver det så slettet?

Jeg har forsøgt og snakke med ham. Men han ignorer mig. Og siger jeg er skør. Men er min datter også skør? Synes det er synd for hende at hun ikke må låne hans telefon. Og når hun må sender kollegaen sms er så hun bliver vidne til sådan noget.

Jeg er i 7 sind.

Jeg har sagt at han må søge skilsmisse også er han fri. Men det gør han ikke. Min hjerte er knust og jeg kan ikke fungere mere.

før i angriber mig med at jeg har læst hans sms'er skal i bare vide at det aldrig har været et problem før. Han læser også altid mine sms er og derved aldrig har haft nogen problemer med det.

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg men nu har jeg skrevet det ned så jeg ikke bliver skør ved at holde det i mig konstant....

Nu er jeg af den opfattelse, at hvis man ikke ser andre muligheder, så synes jeg faktisk det er helt ok at lure i sin partners telefon eller computer. Når det så er sagt, er det måske også fordi, at de gange jeg har hjort det (efter at have haft en meget klar mavefornemmelse), der har jeg altid fundet noget...

MEN det der springer mig i øjnene her er, at han sletter sine sms'er og messenger beskeder fra hende. Det er altså ikke normalt, og i mine øjne sletter man kun ting, for at skjule dem. At din datter så siger, at hun har set kysse-smileyer er endnu mere grotesk. Og også ekstrem synd for hende, det ville jeg godt nok blive ødelagt over at se, fra min fars telefon 

Jeg ser ikke andre udveje, end at du må snakke med din mand. Fortæl hvad din datter har sagt, og fortæl at du ved han har slettet sine samtaler med kollegaen og spørg ham hvorfor. Fortæl at det er DIG der har en træls mavefornemmelse, men hvis han ELSKER dig, så er han også i sin forbandede pligt til, at vise dig at han intet holder hemmeligt.

Håber det bedste for dig, det er bare slet ikke en rar situation 

Anmeld Citér

18. maj 2017

Anonym trådstarter

Jeg har fået talt med min mand stile og roligt. Han siger at han slettede beskederne fordi at hun sendte kysse smiley's og at han vidste at jeg ville blive stiktosset over det. Han har undskyldt og skrevet til kollegaen at han ikke ønsker at hun skriver til ham i hans fritid og at de kun er kollegaer. Og at han elsker sin kone = mig og at han aldrig vil gøre noget for at såre mig (selv om han sårede mig dybt)

Han har fået snakket med vores datter og sagt at det aldrig sker igen.

Jeg er stadig såret og ked af det og håber tiden vil hele mit hjerte

Anmeld Citér

19. maj 2017

Bananaalice

Jeg har fået talt med min mand stile og roligt. Han siger at han slettede beskederne fordi at hun sendte kysse smiley's og at han vidste at jeg ville blive stiktosset over det. Han har undskyldt og skrevet til kollegaen at han ikke ønsker at hun skriver til ham i hans fritid og at de kun er kollegaer. Og at han elsker sin kone = mig og at han aldrig vil gøre noget for at såre mig (selv om han sårede mig dybt)

Han har fået snakket med vores datter og sagt at det aldrig sker igen.

Jeg er stadig såret og ked af det og håber tiden vil hele mit hjerte

Forstår godt du er såret, kæft en vattet undskyldning. Vidste du ville blive stiktosset!?? Jamen så tal dog menneske, sig det til konen! "Patricia sender mig kyssesmileyer, jeg aner ikke hvorfor, prøv at se sammenhængen".. Nogen damer gør det jo konsekvent hele tiden..

Fair nok at de skriver, men han skal da bare sige "Jeg synes det er for intimt med de kyssesmileyer,   kan du ikke bare sende en almindelig smiley, jeg ved du mener det godt, men jeg er altså en gift mand og synes det er lidt sært for et voksent menneske at sende sådan til en kollega.."

Og hvad var mødet fredag?? Det spurgte du vel også om?? Det er almindelig interesse, og hvis han er en knivspsids fra at du vil skilles pga. dårlig kommunikation, så skal han altså til at stramme op, der er noget der ikke fungere, siden du føler at du ikke skal vide hvad han laver fordi "han er en voksen mand".. Sker der noget med dine børn skal du altså kunne vide hvor han er og hvad han laver!

Anmeld Citér

21. maj 2017

Anonym

Pas på det lyder som det der skete for mig.. har du set beskeden?? Hvad med mødet.. Sorry men for mig lyder det som om du fik en plade. Men jeg er nok også farvet af fortiden 

Anmeld Citér

24. maj 2017

HPH

Anonym skriver:

Hånden på hjertet!

Jeg er 100% sikker på at der forgår noget.

Han har altid gået op i sin personlige hygiejne. Han er blevet let antændelig og sidder konstant med sin telefon og vogter over den som hunde vogter over deres mad.

Pyha føler med dig..

har selv prøvet det, jeg fandt bare først ud af det da han var kommet til fornuft og havde droppet hende. Jeg modtog en sms fra hende. Jeg har helt ude af den da jeg læste den. Men hans tlf var også pludselig off limit og han var let antændelig.

Anmeld Citér

24. maj 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Forstår godt du er såret, kæft en vattet undskyldning. Vidste du ville blive stiktosset!?? Jamen så tal dog menneske, sig det til konen! "Patricia sender mig kyssesmileyer, jeg aner ikke hvorfor, prøv at se sammenhængen".. Nogen damer gør det jo konsekvent hele tiden..

Fair nok at de skriver, men han skal da bare sige "Jeg synes det er for intimt med de kyssesmileyer,   kan du ikke bare sende en almindelig smiley, jeg ved du mener det godt, men jeg er altså en gift mand og synes det er lidt sært for et voksent menneske at sende sådan til en kollega.."

Og hvad var mødet fredag?? Det spurgte du vel også om?? Det er almindelig interesse, og hvis han er en knivspsids fra at du vil skilles pga. dårlig kommunikation, så skal han altså til at stramme op, der er noget der ikke fungere, siden du føler at du ikke skal vide hvad han laver fordi "han er en voksen mand".. Sker der noget med dine børn skal du altså kunne vide hvor han er og hvad han laver!

Mødet på fredag handlede åbenbart om at han ville kigge på hendes bil fordi der var et lys der blinkede åbenbart.

Jeg tror at der skulle til at ske noget men fordi jeg ikke ville kunne acceptere det og var villig til at smide alt ud fortrød han det.

Lige nu må jeg røre hans mobil igen. Og det gør jeg selvfølgelig uden at gøre et stort nummer ud af det. For jeg kommer til at stole på ham igen men det tager tid.

Anmeld Citér

25. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Mødet på fredag handlede åbenbart om at han ville kigge på hendes bil fordi der var et lys der blinkede åbenbart.

Jeg tror at der skulle til at ske noget men fordi jeg ikke ville kunne acceptere det og var villig til at smide alt ud fortrød han det.

Lige nu må jeg røre hans mobil igen. Og det gør jeg selvfølgelig uden at gøre et stort nummer ud af det. For jeg kommer til at stole på ham igen men det tager tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.