Anonym skriver:
Hvordan kan man være sikker på at ens mand ikke er én utro?
Jeg har bare en følelse. Men andet end det så ved jeg at han skriver med sin kollega.
Jeg har set sms'erne hvor de aftaler de skal mødes men ikke siger hvad de skal.
Min datter kontaktede mig i går og spurte om hvem "hvem" hun var?
Jeg spørger så en kollaga hvorfor? hvor efter hun siger at hun har set sms'er hvor far sender smiley med kysse ikoner og aftaler at de skal mødes på fredag. Jeg har aftenvagter og har ikke styr på hvad han laver og det skal jeg da heller ikke da han er en voksen mand.
Han får vores store teenage datter til at passe sin lillebror mens han træner. Men træner han virkelig?
Jeg er så ked af det. Specielt fordi han sletter hendes sms er og også hans sms'er. De skriver også på messenger men det bliver også slettet. Hvis de ikke har noget og skjule hvorfor bliver det så slettet?
Jeg har forsøgt og snakke med ham. Men han ignorer mig. Og siger jeg er skør. Men er min datter også skør? Synes det er synd for hende at hun ikke må låne hans telefon. Og når hun må sender kollegaen sms er så hun bliver vidne til sådan noget.
Jeg er i 7 sind.
Jeg har sagt at han må søge skilsmisse også er han fri. Men det gør han ikke. Min hjerte er knust og jeg kan ikke fungere mere.
før i angriber mig med at jeg har læst hans sms'er skal i bare vide at det aldrig har været et problem før. Han læser også altid mine sms er og derved aldrig har haft nogen problemer med det.
Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg men nu har jeg skrevet det ned så jeg ikke bliver skør ved at holde det i mig konstant....
Nu er jeg af den opfattelse, at hvis man ikke ser andre muligheder, så synes jeg faktisk det er helt ok at lure i sin partners telefon eller computer. Når det så er sagt, er det måske også fordi, at de gange jeg har hjort det (efter at have haft en meget klar mavefornemmelse), der har jeg altid fundet noget...
MEN det der springer mig i øjnene her er, at han sletter sine sms'er og messenger beskeder fra hende. Det er altså ikke normalt, og i mine øjne sletter man kun ting, for at skjule dem. At din datter så siger, at hun har set kysse-smileyer er endnu mere grotesk. Og også ekstrem synd for hende, det ville jeg godt nok blive ødelagt over at se, fra min fars telefon 
Jeg ser ikke andre udveje, end at du må snakke med din mand. Fortæl hvad din datter har sagt, og fortæl at du ved han har slettet sine samtaler med kollegaen og spørg ham hvorfor. Fortæl at det er DIG der har en træls mavefornemmelse, men hvis han ELSKER dig, så er han også i sin forbandede pligt til, at vise dig at han intet holder hemmeligt.
Håber det bedste for dig, det er bare slet ikke en rar situation