Muslimske kvinder med tørklæde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2017

NupaSofia

Ps oplægget her virker racistisk 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2017

M1G

Jeg synes et tørklæde kan fremhæve en kvindes smukke ansigtstræk og skabe fokus på ansigtet  

Spørgsmålet er en smule ubehageligt synes jeg,  idet det mellem linjerne siger,  at det er underligt, hvis man skulle synes en kvinde med tørklæde kunne være smuk. ��

Anmeld Citér

24. april 2017

Mortilah

NupaSofia skriver:

Ps oplægget her virker racistisk 

Jeg tænker at spørgsmålet sagtens kan være stillet af en der selv bruger tørklæde... :-) Ser det ikke som racistisk, men ser det som et spørgsmål hvor svaret er et indlysende "ja".

Anmeld Citér

24. april 2017

lineog4

Hvis du med tørklæde mener det der dækker håret, så er svaret: ja hvorfor ikke, kan jo også synes en med hat eller kasket er flot. 

Kan jeg kun se øjnene på personen, ja så kan jeg som sådan jo kun vurderer øjnene. Og vil vel sp sige: av nogle flotte øjne. 

Anmeld Citér

24. april 2017

klmf

Jeg møder kvinder med en hue trukket helt ned over ørerne og et kæmpe tørklæde om halsen, som er vildt smukke. Tænker det dækker lige så meget som et 'muslimsk tørklæde', så det giver egentlig svaret selv. Tænker mere over, hvorfor man har brug for at stille spørgsmålet i det hele taget. 

Anmeld Citér

24. april 2017

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg var i studiegruppe med en palæstinenser med tørklæde jeg syntes var vanvittig smuk. 

Men jeg synes altså det gør en forskel. I gymnasiet var der en pige med tørklæde, som ikke var noget særligt, men da hun tog tørklædet af var hun faktisk meget køn.

Så jeg har tit tænkt at min smukke palæstinenser måtte være dødelig smuk uden. 

Anmeld Citér

24. april 2017

Ai sha

Ja. Både mine søstre og jeg og ALLE kvinder både med og uden tørklæde er smukke

Anmeld Citér

24. april 2017

Me..:)

Spørgsmålet svarer lidt til: " Har du nogensinde set en kvinde med hat på som du synes var smuk"?

Jeg går i klasse med de smukkeste piger der bærer Hijab. Jeg viste min mand dem på facebook og han var enig. Men han er også af den overbevisning om at alle kvinder er smukke på hver sin måde, uanset hvilket tøj eller andre beklædnings dele man bærer  

Anmeld Citér

24. april 2017

Flomama

Jeg så en gang en katolsk (tæller det?) helt utrolig smuk kvinde. Men nu syntes jeg generelt at "eksotiske" mennesker er utrolig flotte, meget sjældent jeg ser en grim mørkglødet kvinde (eller mand for den sags skyld) 

Anmeld Citér

24. april 2017

Bananaalice

De fleste med tørklæde jeg kender er vanvittigt smukke Er der noget de går op i, så er det sminke, og at være så smukke og moderigtige som muligt. Går de f.eks. med Burka har de jo noget fantastisk lækkert tøj på indenunder, og synes da også almindelig hijabbærende er flotte i tøjet.

Jeg gik engang på grundforløb med 2 piger fra mellemøstlige lande, den ene havde valgt tørklæde fra. Men de sad og hidsede sig op over en pige fra en anden klasse som gik med tørklæde samtidig med at hun pushede sine patter helt op og man kunne se hendes g-streng. Og det forstår jeg sgu godt, så forsviner grunden til at gå med tørklæde lidt..
En anden pige bad os engang om at rulle gardiner ned, og låse døren, så tog hun sit tørklæde af og viste os det smukkeste lange hår, som netop er smukt fordi det ikke udsættes for vind, vejr, og forurening.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.