Mor11 skriver:
Kære ts
du går ind og banker på og siger stille og roligt om han evt kan slukke ventilationen (hvis det er muligt) når han ryger, og åbne vinduet i stedet, da lugten fiser lige ind i jeres bolig. Ydermere kan du fortælle ham at du lige vil få jeres vicevært til at kigge på ventilationen da det umuligt kan være meningen at den skal puste luft fra hans lejlighed over i jeres
og så kontakter du naturligvis viceværten
jeg fornemmer ikke at naboen er en skræmmende type eftersom du siger det er et rart og roligt område som du er glad for at bo i
så en dialog ville jeg helt klart godt turde tage
Enig i den måde at håndtere det på.
Til TS: Mht dit spørgsmål om, hvorvidt dit barn kan tage skade af den passive røg fra hash. Der findes ikke mange undersøgelser på området, men der er vist noget der tyder på, at passiv røg fra hash kan(i grelle tilfælde) føre til hyppigere bronkitis og lungebetændelse. Jeg tror dog, at der skal være tale om større mængder end det, der kommer gennem et ventilations system. Så tror ikke, du skal være urolig for dit barn, men få alligevel systemet fikset - og tilgangen som mor11 nævner, synes jeg, ville være en fin måde at gøre det på
Anmeld
Citér