Anonym skriver:
Jeg synes helt ærligt, det er skræmmende, at der er så mange, der mener, at der ikke er noget offer ved hash. Nej, det gør ikke nødvendigvis ud over nogen, men det kan det da sagtens indirekte. Hash kan være et misbrug præcis som med andre stoffer og alkohol. Og jeg kan godt love dig for, at der er ofre der!
Og på samme møde er der jo heller ikke altid ofre ved, at man kører for stærk. Det ender ikke altid i ulykker, men det er da ikke ensbetydende med, at det er i orden.
Ofret kan lige så godt være hashrygerne selv. Mange af dem bruger det som et middel for At dulme den smerte de bærer i livet. Hashrygere er ikke Per definition farlige idet det mere sløver end opkvikker, hvorfor jeg ikke ville være nervøs for pænt at spørge vedkommende om de ikke kunne begrænse omfanget pga det lille barn.
Ja hash er ulovligt, men det er også ulovligt at drikke mokai når du er 13 og er potentielt skadelig så hvis som nogen herinde skriver alt kriminalitet skulle straffes, så skal vi vel også i gang med sanktionerne mod dem?
Verden er ikke sort/hvid! Boligen er til gengæld ukrænkelig, hvorfor man ikke "bare" kan rende folk på dørene for så at ransage en lejlighed med henblik på at finde en joint/en lille klump hash. Man ransager ikke for at tildele folk bøder på 1000-2000kr man gør det når flere forskellige krav er opfyldt så som mistankegrundlag/strafferammer op på halvandet år osv. - vær kun glad for loven er skruet sådan sammen det er alles retsikkerhed. 
Anmeld
Citér