Hvad får folk til det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2017

TNBC

Saphiira skriver:

Netop.. det var også nogle af de ting jeg undrede mig over, og at hun nævnte, at hun fik medicin, som hun ikke vidste hvad var. Jeg ved ikke 100 % hvordan processen er, men forhåbentlig får man vel at vide hvilke slags medicin man får. 

Jeg fulgte med, for jeg havde på fornemmelsen, at det var løgn, men så alligevel..hvis det ikke var, så ville man jo også vide, at hun var ok. 

Ja man skal vide hvad for noget medicin man får og hvad man får det for. 

Og de virker ikke rigtig til at hjælpe hende på det krisecenter. (ikke at jeg ved hvordan det er sådan et sted, men tænker at de vil gøre alt for at forbindelsen mellem offer og "gerningsmand" er minimalt/intet)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2017

AnoMom

Loa skriver:

Ja jeg havde sgu godt en lille bitte fornemmelse af at den historie ikke var helt sand, men hvorfor? Hvorfor gider man bruge tid på at skrive en falsk historie herinde? Keder man sig så meget? Har man brug for at føle nogen bekymre sig for en? Ja jeg kan slet ikke forestille mig det.... 

Ved ikke om det er ok jeg skriver det her admin, ellers må i jo slette

Havde selv en klar fornemmelse af at historien ikke var sand. Også derfor jeg stilte spørgsmålstegn til hvorfor "svigerinden" ikke hjalp hende. Men som så mange andre så ville jeg heller ikke være lorten der skrev at historie var falsk hvis det skulle vise sig ikke var tilfældet.

man kan jo håbe personen læser med så hun måske finder ud af at det ikke er ok at opdigte den slags 

Anmeld Citér

10. april 2017

Nel

Har lige fået læst at det hele var opdigtet. Hun må være ret langt ude i sit virkelige liv, for at bruge SÅ meget tid og energi på at skrive alt det. Det var jo hele tiden hun gjorde det.

Jeg troede på hende. Normalt er jeg ikke særlig naiv og rimelig kritisk over for altid, men det faldt mig simpelthen ikke ind at man kunne lyve SÅ meget om sådan noget. Og sms beskederne som hun jo åbenbart har konstrueret. Jeg er lidt vred over det, ikke mindst på vegne af os der hele tiden "hjalp" hende. Det var ikke for min egen interesses skyld at jeg sad og læste op på krisecentre.

En ting der undrede mig rigtig meget, var hendes enorme hjælpeløshed. At hun ikke selv kunne søge efter alle de informationer, som hun spurgte om herinde. Jeg undrede mig også over at hun havde så meget tid til at skrive. Men at hun ligefrem opdigtede det hele, det var alligevel for langt ude til at jeg tænkte det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.