Hvad får folk til det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2017

TNBC

Hck skriver:

Ok, så er der flere der hedder noget med kemoland, for på den jeg har set og læst, der er det en mor der skriver om sin datters sygdoms forløb og hun er heldigvis ikke død. Hvis jeg søger på kemoland.dk kommer den frem.

Den her er på instragram.  https://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/29282942 i 2015

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2017

Hck

Profilbillede for Hck
TNBC skriver:

Den her er på instragram.  https://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/29282942 i 2015

Ok, så er der bare flere der hedder noget med kemoland ��. Det var kun pga af min egen nysgerrighed jeg spurgte, for jeg har kun hørt/læst på den Jeg refereret til

Anmeld Citér

9. april 2017

Anonym

Loa skriver:

Mavekrampe/voldshistorien...

Hvordan ved du at historien ikke er sand?

Anmeld Citér

9. april 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Prøv at læs hvad moderator har skrevet til sidst i tråden

Anmeld Citér

9. april 2017

TNBC

Anonym skriver:

Den er blevet anmeldt og admins har tjekket og fundet ud af hvem der har skrevet den. Så de fandt ud af det. 

Anmeld Citér

9. april 2017

TNBC

Hck skriver:

Ok, så er der bare flere der hedder noget med kemoland ��. Det var kun pga af min egen nysgerrighed jeg spurgte, for jeg har kun hørt/læst på den Jeg refereret til

Det er også godt at være nyssgerig. 

Den på instragram var i medierne, kendte(f.eks. mascha vang) gik ind i det og var meget påvirket af den, og folk blev virkelig gale da den blev afsløret. (den sidste besked var at pigen havde mistet kampen) Synes bare ikke det er i orden at lave sådan en historie, ligesom den her med vold. (og gå så meget op i det, at lave beskeder fra "ham")

Anmeld Citér

9. april 2017

Anonym

Hck skriver:

Prøv at læs hvad moderator har skrevet til sidst i tråden

Okay

tak

Anmeld Citér

9. april 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
TNBC skriver:

Det er også godt at være nyssgerig. 

Den på instragram var i medierne, kendte(f.eks. mascha vang) gik ind i det og var meget påvirket af den, og folk blev virkelig gale da den blev afsløret. (den sidste besked var at pigen havde mistet kampen) Synes bare ikke det er i orden at lave sådan en historie, ligesom den her med vold. (og gå så meget op i det, at lave beskeder fra "ham")

Nu nævner du beskederne.. Jeg undrede mig nemlig over beskederne, og det fik mine alarmklokker til at ringe. Jeg synes nemlig, at de var underligt skrevet, men så tænkte jeg også, at det bare var mig..

Forstår heller ikke, at man går så meget op i det, at man gider at lave beskeder fra "ham"..

Hverken den med kemoland (instagram) og den her historie er i orden.... Det er virkelig forfærdeligt, at man kan lyve om det.. 

Anmeld Citér

9. april 2017

TNBC

Saphiira skriver:

Nu nævner du beskederne.. Jeg undrede mig nemlig over beskederne, og det fik mine alarmklokker til at ringe. Jeg synes nemlig, at de var underligt skrevet, men så tænkte jeg også, at det bare var mig..

Forstår heller ikke, at man går så meget op i det, at man gider at lave beskeder fra "ham"..

Hverken den med kemoland (instagram) og den her historie er i orden.... Det er virkelig forfærdeligt, at man kan lyve om det.. 

Jeg var desværre ikke 100% i historien, jeg kunne slet ikke følge med eller fik kommenteret, men det jeg læste, hun lød såååå bange.. At jeg bare havde lyst til at tage hen til hende og bare vappe ham en(ja ved godt at det også er vold.

Var så glad for at hun kom på krisehjælp. Men jeg tænkte også at det var mærkeligt at politiet ikke ville lade hende lukke telefonen, at de sagde hun skulle beholde den og bare se beskederne poppe ind. De ville da bare tage telefonen, så kunne de jo selv se hvad han skrev. 

også at hun fik lov til at have sin mobil(hvilket hvis man holdte en fanget, nok ville være det første man tog.) og at alle var imod hende(som at alle troede på ham)

Anmeld Citér

9. april 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
TNBC skriver:

Jeg var desværre ikke 100% i historien, jeg kunne slet ikke følge med eller fik kommenteret, men det jeg læste, hun lød såååå bange.. At jeg bare havde lyst til at tage hen til hende og bare vappe ham en(ja ved godt at det også er vold.

Var så glad for at hun kom på krisehjælp. Men jeg tænkte også at det var mærkeligt at politiet ikke ville lade hende lukke telefonen, at de sagde hun skulle beholde den og bare se beskederne poppe ind. De ville da bare tage telefonen, så kunne de jo selv se hvad han skrev. 

også at hun fik lov til at have sin mobil(hvilket hvis man holdte en fanget, nok ville være det første man tog.) og at alle var imod hende(som at alle troede på ham)

Netop.. det var også nogle af de ting jeg undrede mig over, og at hun nævnte, at hun fik medicin, som hun ikke vidste hvad var. Jeg ved ikke 100 % hvordan processen er, men forhåbentlig får man vel at vide hvilke slags medicin man får. 

Jeg fulgte med, for jeg havde på fornemmelsen, at det var løgn, men så alligevel..hvis det ikke var, så ville man jo også vide, at hun var ok. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.