Saphiira skriver:
Nu nævner du beskederne.. Jeg undrede mig nemlig over beskederne, og det fik mine alarmklokker til at ringe. Jeg synes nemlig, at de var underligt skrevet, men så tænkte jeg også, at det bare var mig..
Forstår heller ikke, at man går så meget op i det, at man gider at lave beskeder fra "ham"..
Hverken den med kemoland (instagram) og den her historie er i orden.... Det er virkelig forfærdeligt, at man kan lyve om det.. 
Jeg var desværre ikke 100% i historien, jeg kunne slet ikke følge med eller fik kommenteret, men det jeg læste, hun lød såååå bange.. At jeg bare havde lyst til at tage hen til hende og bare vappe ham en(ja ved godt at det også er vold.
)
Var så glad for at hun kom på krisehjælp. Men jeg tænkte også at det var mærkeligt at politiet ikke ville lade hende lukke telefonen, at de sagde hun skulle beholde den og bare se beskederne poppe ind. De ville da bare tage telefonen, så kunne de jo selv se hvad han skrev.
også at hun fik lov til at have sin mobil(hvilket hvis man holdte en fanget, nok ville være det første man tog.) og at alle var imod hende(som at alle troede på ham)
Anmeld
Citér