Miti's mama skriver:
Jeg er nærtagende omkring amning fordi jeg ikke får andet end "det er fordi du ikke prøvede hårdt nok" fra alt og alle. Nogle gange er der bare ingenting. Jeg gik fra overfyldt til 5 ml på to amninger. Og så er der bare ikke nok. Pumpede i 4 uger herefter og endte med 3 dråber per session inden jeg gav op. Nogle gange kan man ikke bare lægge barnet til - når der ikke er noget, vil barnet ikke lægges til.
Jeg havde en flaske i skabet til anden gang, hvis nu. Og det var først da min sundshedsplejerske sagde jeg skulle give hende erstatning med pipette fordi hun var for svag til at spise at jeg tyede til det. Så ja, din kommentar var yderst nedladende. "Nogle mennesker"... pff
Har jeg på noget tidspunkt skrevet eller givet udtryk for, at du ikke arbejdede hårdt nok for amningen? Nej. Jeg har kun skrevet, at JEG ikke synes, der er nogen grund til at købe flasker og mme, før man ved, om man får brug for det. Det er helt fint, at du har en anden holdning, men der er ingen grund til at være så agressiv i dine svar, bare fordi du ikke er enig.
Jeg er ked af, at amningen ikke gik godt for dig, men at du reagere så voldsomt, som du gør her, får mig til at tænke, at du har brug for at bearbejde dine ammeforløb noget mere. Seriøst, det er sgu ikke i orden at gå så meget til angreb på folk, der ikke er enige med dig.
Anmeld
Citér