Lykkelig-Kvinde skriver:
Jeg er tideligt på den, kun 17+3
men jeg elsssskkerr bare lister så jeg har styr på tingene Og ikke glemmer noget 
her kommer lige mine mange små lister i en, i må endelig sige til hvis i mener jeg har glemt noget
:
PUSLEPLADS:
Puslebord
Hoved-halefad (har jeg)
Bleer
Vådservietter
Blespand
Skumklude
Zinksalve
Numse termometer
Stofbleer
Fugtigheds cream
Baby olie
Puslepude
Uro
Baby børste
Negle saks
SOVEVÆRELSET:
Vugge med himmel
Madrass
Pyne
Sengetøj
Nusseklud
TØJ:
Køredragt
Jakke
Sparkedragter
Bodyer
Bluser
Bukser
Sokker
Hue
Vanter
BARNEVOGN:
Barnevogn
Lift
Pusletaske
Dyne
Madrass
Uro
Myggenet
Regnslag
Baby alarm
ANDET:
Autostol
Tæppe
Skråstol
Kravlegård
Uro
Aktivitets tæppe
Ammepude
Badekar
Badekars stativ
Bandeindsats
Amme brikker
Sutteflasker
Sutter
Bryst pumpe
Bæresele
Barnets bog
Sengerend
MIG:
Amme tøj
Bind
Kondomer
Amme indlæg
Løst tøj
Det med behov er jo et temperament spg. Jeg bruger f.eks skumklude i stedet for vådservietter, fordi der er et stof der hedder MI i alle vådservietter som i "rå mængder" ikke er så godt for huden (men jeg har også selv dårlig hud)
vi har to babydyner, fordi den lille (som så er større i dag) gylpede i vildskab.
jeg brugte ammebluser/bh'er fordi jeg er blufærdig og derved skjulte mest muligt, plus jeg syntes det var besværligt at hive blusen op eller ned, hvis den var almindelig.
havde ikke badeindsats sidst men det vil jeg have denne gang, for så synes jeg det er nemmere at styre badningen/vaskning.
Download kemiluppen, hvis ikke du allerede har den, den er guld værd og er gratis 
ellers tror jeg du skal vente med at købe det du ikke strengt nødvendigt har brug for med det samme til behovet opstår, for ellers forkøber man sig nemt