Miti's mama skriver:
"Det kommer nok også bare an på, hvem man er" - hvad pokker skal det betyde!? Jeg ammede fint indtil en sen aften hvor det efter en session føltes som om mælken ikke løb til mere, anede ikke hvad der foregik. Da kl var 3 om natten og tid til næste session VAR mælken ikke løbet til igen og der var bare ikke nok. Skrigende baby på 2 uger, fuldstændig utrøstelig. Måtte sende manden ud på mission. Hvis jeg nu havde haft det i skabet kunne jeg have undgået at sidde med en nyfødt skrigende i 40 min indtil manden kom tilbage og fandt ud af hvordan man lavede en flaske - var fuldstændig grædefærdig selv på det tidspunkt... "kommer an på hvem man er"... gider du lige.
Wow, rolig nu... Folk er forskellige og håndterer derfor situationer forskelligt. Jeg ville selv have været bange for, at jeg for hurtigt greb til flaske, hvis jeg havde det i skabet. Desuden kan jeg ikke se en grund til at bruge penge på en masse flasker, hvis man ikke får dem brugt. Som sagt har butikkerne også åbne, når man har født.
Min søn skreg uafbrudt i en uge (vi snakker kolikagtigt græder konstant med mindre, der er et bryst i munden måde) på grund af den vidunderlige kombination af appetitspring og udviklingsspring. Der var heller ikke mælk i mine bryster, fordi de konstant blev tømt, så nogle gange blev han også lagt til et tomt bryst. Det var ikke skide fedt, men nødvendigt. Jeg ved udmærket godt, hvor hårdt det er psykisk, når ens lille baby græder hjerteskærende.
Men dejligt at se, at folk er så nærtagende, at man knap kan komme med sin holdning uden at blive angrebet 
Anmeld
Citér