Møde med skolelæreren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.522 visninger
34 svar
57 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. marts 2017

Umut

Hej vil meget gerne rådes om når jeg ber om en møde med min søns lærer kommer to tre med på spillet..sagde ok de sidste to møder, men jeg bad direkte om en møde personligt med læreren.. idag kommer der desværre same ting Ud af munden på vedkommende og  vil vende tilbage til mig..har skrevet gennem skoleintr. At hun godt må aflys mødet da jeg bad om noget andet af vedkommende... Har jeg gjordt noget forkert?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Umut skriver:

Hej vil meget gerne rådes om når jeg ber om en møde med min søns lærer kommer to tre med på spillet..sagde ok de sidste to møder, men jeg bad direkte om en møde personligt med læreren.. idag kommer der desværre same ting Ud af munden på vedkommende og  vil vende tilbage til mig..har skrevet gennem skoleintr. At hun godt må aflys mødet da jeg bad om noget andet af vedkommende... Har jeg gjordt noget forkert?

Kan du forklare lidt tydeligere, hvad du mener med "kommer to tre med på spillet"? 

Anmeld Citér

22. marts 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg forstår ikke rigtig, hvad det er du gerne vil. Vil du kun have et møde med en enkelt lærer eller er det emnet som er forkert?

Anmeld Citér

22. marts 2017

Abracadabra

Umut skriver:

Jeg forstår ikke, hvad du spørger om. Hvis din søns lærer heller ikke forstår, hvad du skriver til hende/ham, kan han/hun ikke leve op til dine forventninger. Jeg vil anbefale dig at fastholde aftalen for mødet og få din mand eller en god ven/veninde med, så de sproglige problemer ikke kommer til at blokere et godt samarbejde. 

Anmeld Citér

22. marts 2017

Umut

MoarHvidovre skriver:

Jeg forstår ikke rigtig, hvad det er du gerne vil. Vil du kun have et møde med en enkelt lærer eller er det emnet som er forkert?

Hun kommenterede selv sidste uge om nogle negative hændelser og jeg ville så snakke ang dette og det ved hun

Anmeld Citér

22. marts 2017

Umut

Abracadabra skriver:

Jeg forstår ikke, hvad du spørger om. Hvis din søns lærer heller ikke forstår, hvad du skriver til hende/ham, kan han/hun ikke leve op til dine forventninger. Jeg vil anbefale dig at fastholde aftalen for mødet og få din mand eller en god ven/veninde med, så de sproglige problemer ikke kommer til at blokere et godt samarbejde. 

Er det meget svært at forstå om at be om en personlig møde med læreren ? Ikke fordi jeg vil noget ondt eller andet bare snakke og få løst problemet med hensyn til mit barn

Anmeld Citér

22. marts 2017

MoarHvidovre

Umut skriver:

Hun kommenterede selv sidste uge om nogle negative hændelser og jeg ville så snakke ang dette og det ved hun

Vil hun ikke have et møde eller misforstår jeg, hvad du skriver?

Anmeld Citér

22. marts 2017

Umut

MoarHvidovre skriver:

Vil hun ikke have et møde eller misforstår jeg, hvad du skriver?

Jeg vil have en samtale med ham/hende men der bliver indblandet andre hvis du har forstået hvad jeg mener

Anmeld Citér

22. marts 2017

Umut

Eller Skulle jeg måske sige har i som forældre der går i skole børnehaveklasse bedt om en møde personligt med læreren 

Anmeld Citér

22. marts 2017

MoarHvidovre

Umut skriver:

Jeg vil have en samtale med ham/hende men der bliver indblandet andre hvis du har forstået hvad jeg mener

Jeg er ikke helt skarp på, hvad du mener og hvad problematikken er.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.