Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2017

TNBC

Anonym skriver:

Det er ikke noget der er blevet snakket om før, det er en forældre der har fået den ide'... jeg vil som gerne bidrage men det var også formuleringen jeg studsede over 

Ja jeg ville også gerne betale til sådan noget, men då må man skriver I KAN indbetale.

Hvis det ikke er en aftale, skal det være frivilligt at betale. Måske vil man selv købe noget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2017

Mamman

Profilbillede for Mamman
Flomama skriver:

Bane leje nej. 

Men jeg ved man ikke saetter sine udgifter hoejere end sine indtaegter. 

Og uanset er det vil ikke foraeldrene der I forvejen betalers hovedpine. 

Saa nej ingen gave fra mig 

hilsen 

moren der var frivillig OG bestyrelses medlem I rideklubben

Men det bliver forældrenes hovedpine når der ikke er nogle aktiviteter børnene kan gå til i deres fritid pga. At folk går i små sko. 

Hilsen en mor der godt nok ikke er frivillig nogle steder men har en datter der går både til gymnastik, spejder, svømning mm og gerne betaler til en lille gave til dem alle

Anmeld Citér

24. marts 2017

Flomama

Mamman skriver:

Men det bliver forældrenes hovedpine når der ikke er nogle aktiviteter børnene kan gå til i deres fritid pga. At folk går i små sko. 

Hilsen en mor der godt nok ikke er frivillig nogle steder men har en datter der går både til gymnastik, spejder, svømning mm og gerne betaler til en lille gave til dem alle

Så må de gå et sted hvor det ikke hænges op på om forældrene giver gaver eller ej. 

Anmeld Citér

25. marts 2017

Ena

Anonym skriver:

Der er ikke tale om at jeg ikke vil betale, men om at jeg synes det er en mærkelig måde at henvende sig på, jeg har skam betalt 

Nu lagde du jo op til en diskussion angående beløbet ved at nævne sæson-prisen og at det kan være mange penge for nogen...

Anmeld Citér

26. marts 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
TNBC skriver:

Ja jeg ville også gerne betale til sådan noget, men då må man skriver I KAN indbetale.

Hvis det ikke er en aftale, skal det være frivilligt at betale. Måske vil man selv købe noget.

Så kan man bare lade være med at give et bidrag og selv købe noget. Selvom det er uheldigt formuleret så er det jo stadig ikke tvang. 

Anmeld Citér

26. marts 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Aristocats skriver:

Jeg synes virkeligt det dér med "jeg ville bare slet ikke betale noget!!!" er at gå i små sko. Det er måske ikke vildt heldigt formuleret, nej, men helt ærligt, det kan man da sagtens se udover! Jeg forstår sagtens hvad der egentligt er blevet skrevet - og jeg synes ikke det er i en uhøflig eller påtrængende tone. Det kunne da have været meget værre. Og som andre siger, 10 kr. pr. instruktør.... come on. Det får ikke mig til at få kaffen galt i halsen. Jeg synes det er ganske rimeligt at de mennesker der bruger tid og kræfter på ens børn får 10 kroner (!!!). Jeg synes det er lidt af en overreaktion. 

100% enig! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.