Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2017

Fremad

Frivillig tvang, hvor man pr automatik "udstilles"  hvis man ikke gør som de mener er det rette. . 

Synes formuleringen samt prisen er helt i vejret...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2017

Zanto

Soonmom skriver:

Jeg synes også det er meget underligt formuleret og ville nok bare ignorere det, 70 kr synes jeg faktisk også er et list voldsomt beløb hvis man ønsker som forældre at viser man er glad for instruktøren så kan man jo købe en gave selv

De 70 kr. er, sådan som jeg læser det, fordelt på 7 instruktøre, Det giver 10 kr. pr. Instruktør. Det er da ganske rimeligt. Man kan ikke købe en gave selv til den pris til hver person. 

I forhold til ordvalget, så kunne det være formuleret anderledes. 

Anmeld Citér

22. marts 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Eller er det en underlig måde at bede om et bidrag på? Føler virkelig jeg bliver afkrævet og at det ikke er så frivilligt om man vil donere, skal lige i samme ombæring siges at selve gymnastikken kostede 600 for en sæson, vi kan godt finde råd til at give 70 kroner til instruktør gaver men kunne da forestille mig at det for nogen er mange penge i et stramt budget 

Det lyder da helt fint, synes måske du læser det forkert eller er nærtagende, hvis du læser det som andet end en opfordring, og der står rent faktisk ikke, at det er tvang.

Hvis man ikke kan afse 70 kr, så tror jeg heller ikke, at børnene går til gymnastik til 600 kr 

Anmeld Citér

22. marts 2017

Guldlok88

10 kr pr instruktør er ikke meget, så synes 70 kr er helt iorden... Og mht navn, så har vi altid brugt navn når man har afleveret penge... Kan ikke se problemet.. 

Anmeld Citér

22. marts 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Eller er det en underlig måde at bede om et bidrag på? Føler virkelig jeg bliver afkrævet og at det ikke er så frivilligt om man vil donere, skal lige i samme ombæring siges at selve gymnastikken kostede 600 for en sæson, vi kan godt finde råd til at give 70 kroner til instruktør gaver men kunne da forestille mig at det for nogen er mange penge i et stramt budget 

Det kunne måske have været skrevet lidt anderledes, men 10 kr pr instruktør, synes jeg er et fint beløb. Tror at det er ret normalt, at man skriver navn på den ene eller anden måde, når man aflevere penge til sådan noget, der vil jo også være en form for navn, hvis man bruger mobil pay.

jeg læser det ikke som noget tvang, men en opfordring.

Anmeld Citér

22. marts 2017

Troldemommi

Syntes både det er et dårligt ordvalg og et stort beløb, her kan vi indbetale 20 kr til gave til træneren, derfor er alle med. 

Anmeld Citér

22. marts 2017

Carina:-)

10 kr pr instruktør er nu meget fair .

og mhs til navn på kuverten er det vel for at forhindre dem der aldrig betaler men bare vil være med på en gave uden at yde.

Jeg har selv flere gange været indsamler til diverse gaver og man bliver forbløffet over hvor mange der forsøger at slippe for et relativt lille beløb. Men gerne vil have sit navn på kortet.

Man kan jo bare sige hvis man ikke ønsker at være med.

Ordlyden kunne så godt være anderledes.

Anmeld Citér

22. marts 2017

Carina:-)

Troldemommi skriver:

Syntes både det er et dårligt ordvalg og et stort beløb, her kan vi indbetale 20 kr til gave til træneren, derfor er alle med. 

Men der er jo 7 der træner så det er en 10 er pr instruktør. 

Anmeld Citér

22. marts 2017

Ena

Jeg er enig i at ordlyden er irriterende. Men nogen formulerer sig bare mindre heldigt på skrift, uden at der er andet i det end formuleringen.

Men jeg synes, både prisen og idéen i at give en gave, er i orden. De her mennesker har arbejdet frivilligt hver uge i et godt stykke tid, for at give dit barn og andre børn værdifulde oplevelser. Det synes jeg er pænt at honorere. Og lidt småligt og nærrigt, ikke at ville give en lille ting, som tak for. Det er 10,- pr. instruktør, det er jo nærmest ingenting. 

Anmeld Citér

22. marts 2017

Soonmom

Zanto skriver:

De 70 kr. er, sådan som jeg læser det, fordelt på 7 instruktøre, Det giver 10 kr. pr. Instruktør. Det er da ganske rimeligt. Man kan ikke købe en gave selv til den pris til hver person. 

I forhold til ordvalget, så kunne det være formuleret anderledes. 

Ja okay, men har et barn 7 instruktøre? - troede ikke børns fritidsinteresser var så avanceret? (mine børn er for små endnu til at have fritidsaktiviteter), men da jeg var barn havde vi da højst to

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.