Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2017

Aristocats

Jeg synes virkeligt det dér med "jeg ville bare slet ikke betale noget!!!" er at gå i små sko. Det er måske ikke vildt heldigt formuleret, nej, men helt ærligt, det kan man da sagtens se udover! Jeg forstår sagtens hvad der egentligt er blevet skrevet - og jeg synes ikke det er i en uhøflig eller påtrængende tone. Det kunne da have været meget værre. Og som andre siger, 10 kr. pr. instruktør.... come on. Det får ikke mig til at få kaffen galt i halsen. Jeg synes det er ganske rimeligt at de mennesker der bruger tid og kræfter på ens børn får 10 kroner (!!!). Jeg synes det er lidt af en overreaktion. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Soonmom skriver:

Jamen det er også det jeg mener. Jeg ville da aldrig være med i en gave til en/flere af instruktørene til de andre hold, dem ville jeg højst sensynligt ikke vide hvem var alligevel 

da jeg selv gik til gymnastik havde vi to hjælpere og en træner på det hold jeg var på, og en træner og en hjælper på holdet for de lidt større - men de skiftedes til at være på de to hold.

Anmeld Citér

23. marts 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes formuleringen er lidt uheldig.

Vi har de sidste par år, hvor pigerne har gået til gymnastik, været med i en gave til alle hjælperne og træneren på deres hold.

Det hold Alberte går på i år, har en træner på ca 16 år, også er der ca 5-6 hjælper hver gang. De er mellem 12-15 år og de er fantastik dygtige og går seriøst op i træningen. Syntes de fortjener at få en lille ting fra børnene.

Thea gik på et hold sidste år, hvor det var 3 piger på ca 15-16 år der stod for træningen. De havde ingen kontrol over gruppen, afmeldte træningen 4 gange osv. Vi endte med at tage Thea af holdet, fordi vi var så utilfredse. De fik ingen gaver. 

Hos os, får hjælper og træner nedslag i deres eget kontingent, for at hjælpe, så de arbejder jo ik helt gratis kan man sige.

Nu går Thea til dans en gang om ugen, og vi betaler 300kr pr mdr. nu er vi inviteret til afdansnings bal, og ville sku betale 200kr pr billet, for at komme ind og se dem danse + 75 kr for at leje en dragt. Og nu er der lige kommet en sedel ala den du har modtaget, omkring om ik deres lære ska ha en gave, når sæsonen er slut.

Vi har meldt ud, at det er vi ik interesseret i, da dere lære oveni jo får løn osv. Vh Stine 

Anmeld Citér

23. marts 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Soonmom skriver:

Jeg synes også det er meget underligt formuleret og ville nok bare ignorere det, 70 kr synes jeg faktisk også er et list voldsomt beløb hvis man ønsker som forældre at viser man er glad for instruktøren så kan man jo købe en gave selv

Der er 7 instruktører så det må være 10kr pr. instruktør

Anmeld Citér

24. marts 2017

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Flomama skriver:

Jeg er slet ikke til der gaveræs. 

Min søn går til fodboldt, det har kostet 600 kr for 8 uger, de er 15 unger på holdet. 

Dvs vi er 15 forældre der har betalt 600 kr, hvorfor skal vi så betale gave oveni  jeg får da heller ikke gaver når jeg har arbejdet i 8 uger.

hvis alle de trænere i snakker om gør det her gratis hvad i alverden går pengene så til? Det lyder som om bestyrelses problem af den store slags! Og ja klar over der er velighold af baner, udstyr mm. Men ikke i den størrelses orden. 

Så jeg ville stejle totalt og ikke betale noget. Jeg forstår heller ikke hvorfor man skal give 7! Mennesker en gave, det kan godt være de har rokeret lidt rundt, men der må vel være en primær? Så hvis nogen absolut skal have gave må det være den/de har været der mest og absolut ikke mere end max 25 kr pr barn. 

Hold da op, du kender da vist ikke meget til det at drive en idrætsklub, hvad det koster i halleje/baneleje....

hilsen Mor som også er håndboldtræner ganske gratis! 

Anmeld Citér

24. marts 2017

Flomama

2skønnebørn skriver:

Hold da op, du kender da vist ikke meget til det at drive en idrætsklub, hvad det koster i halleje/baneleje....

hilsen Mor som også er håndboldtræner ganske gratis! 

Bane leje nej. 

Men jeg ved man ikke saetter sine udgifter hoejere end sine indtaegter. 

Og uanset er det vil ikke foraeldrene der I forvejen betalers hovedpine. 

Saa nej ingen gave fra mig 

hilsen 

moren der var frivillig OG bestyrelses medlem I rideklubben

Anmeld Citér

24. marts 2017

Bananaalice

Jeg er så teaterinstruktør og også selv fritidsskuespiller, og vi giver kun instruktøren noget når det er en debuttant f.eks. eller vi lige synes noget kunne være specielt eller sjovt, men det er langt fra forventeligt, vi er der jo alle for det samme. 

Anmeld Citér

24. marts 2017

Anonym trådstarter

TNBC skriver:

Er det noget i har snakket om eller er det noget der bare er besluttet? 

Hvis det er noget i har aftalt, synes jeg det er ok, men hvis det er noget de har besluttet(synes jeg det lyder som et krav, ikke noget frivilligt) 

Og så synes jeg at det virker mærkeligt at der skal stå på navn på, som et tjek om at ALLE skal betale. 

Hvad hvis man har lyst til at købe noget selv?

Det er ikke noget der er blevet snakket om før, det er en forældre der har fået den ide'... jeg vil som gerne bidrage men det var også formuleringen jeg studsede over 

Anmeld Citér

24. marts 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det lyder da helt fint, synes måske du læser det forkert eller er nærtagende, hvis du læser det som andet end en opfordring, og der står rent faktisk ikke, at det er tvang.

Hvis man ikke kan afse 70 kr, så tror jeg heller ikke, at børnene går til gymnastik til 600 kr 

Jeg kan som sagtens afse 70 kroner, det er mere ordvalget jeg studser over.

selv ville jeg nok have valt at skrive at hvis nogle ønsker at være med i en gave så kan der overføres eller afleveres 70 kroner, synes ikke jeg er nærtagende men synes det lyder underligt kræver-agtigt..

Anmeld Citér

24. marts 2017

Anonym trådstarter

Ena skriver:

Jeg er enig i at ordlyden er irriterende. Men nogen formulerer sig bare mindre heldigt på skrift, uden at der er andet i det end formuleringen.

Men jeg synes, både prisen og idéen i at give en gave, er i orden. De her mennesker har arbejdet frivilligt hver uge i et godt stykke tid, for at give dit barn og andre børn værdifulde oplevelser. Det synes jeg er pænt at honorere. Og lidt småligt og nærrigt, ikke at ville give en lille ting, som tak for. Det er 10,- pr. instruktør, det er jo nærmest ingenting. 

Der er ikke tale om at jeg ikke vil betale, men om at jeg synes det er en mærkelig måde at henvende sig på, jeg har skam betalt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.