Lejlighedskompleks og tøjvask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2017

Anpau

MiniMe2005 skriver:

Når nu det kun er jer, der bruger maskinerne, kunne I så ikke flytte dem op i jeres egen lejlighed? Det må da også være irriterende at skulle ned i kælderen for at bruge sine egne maskiner. Desuden kan jeg da godt forstå, at han synes, det er træls, når det nu kun er til jeres brug.

Vi har også vask i kælderen (bor også på 2.), men det er til hele opgangen, så der er folk lidt mere large...

I øvrigt forstår jeg så meget godt, at du gerne vil bruge tørretumbleren! Jeg ville heller ikke undvære den i vores vaskekælder. Især til håndklæder og sengetøj.

De andre har også (vaskemaskiner), så der er altså ikke "mit rum"..

Der er desværre ikke plads til det i lejligheden - netop derfor der er en vaskekælder  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2017

Bshizzle

CC79 skriver:

Hænger du det op indendørs eller har du en altan? Undrer mig mange skriver de hænger det op for her i vores lejlighedskonpleks opfordres vi på det skarpeste til ikke at hænge tøj op indendøre pga det skaber grobund for fugt og skimmelsvamp. Har aldrig selv ønsket at eje en tørretumbler men vi har intet valg her da der heller ik eksisterer tørrerum. Men ja bare nysgerrig på hvordan det fungerer med indeklimaet hvis du tørrer tøj indendøre. Skal siges vi har et enkelt tørrestativ på toilettet til noget tøj der ikke bør tørres..

Nu bor jeg i hus.. og har have til. 

Men da vi lige er flyttet ind og endnu ikke fået sat tørrestativ fast udenfor, så bruger jeg de klap-tørrestativ (..??) .. Hvis tøjet ikke lige er noget at blive tørt udenfor, så tager jeg det indenfor om aften og sætter det i bryggerset 

Men ja.. ellers lader jeg det hellere end gerne stå udenfor om natten hvis vejret holder tørt. 

Anmeld Citér

23. marts 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Ellers så kan i, når de skal skiftes ud, købe maskiner med forskudt start. Vi har godt nok maskinerne i vores lejlighed, men sætter ofte en vask over om aftenen, som så går i gang om morgenen når vi er taget på arbejde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.