Hej de damer (og enkelt mænd)
Måske er det er lidt underligt spørgsmål, men tænkte at jeg alligevel lige ville høre, hvordan I af jer der bor i etagebolig gør ift. tøjvask.
Vi bor i lejlighed på 2. Sal. Der er kun tre lejligheder; Stuen, 1. sal og 2. sal.
Vores vaskekælder er pudsigt nok under Stueetagen.
Nå, men her for en lille måneds tid siden blev jeg gjort opmærksom på, at vores tørretumbler åbenbart larmer (af ham der bor i stueetagen - vi kan selvfølgelig ikke selv høre den, når vi bor på 2. sal). Jeg beklagede mange gange, og sagde at jeg nok lige skulle være opmærksom på ikke at vaske/tørre for sent.
MEN. Som studerende med studiejob, har jeg ikke altid mulighed for at vaske om eftermiddagen og om dagen i weekenden (arbejder 8-17.30). Og hvad Søren gør man så? Jeg har i her weekenden haft fri fra studiejob og givet den gas med tøjvask. Satte den sidste vask over kl 17 i dag, og den kom så i tørretumbler kl 19. Har kun sat den til 80 minutter (håber dælme det når blive tørt), men alligevel tænker jeg, om det mon er OK. Jaja, det er der jo selvfølgelig kun én der kan svare på, og det er ham der bor i stuen - men ville alligevel høre, hvad I andre gør?
Jeg vil så gerne tage hensyn, men på den anden side, så kan jeg jo altså kun vaske tøj, når jeg er hjemme (sætter selvfølgelig tit en vask over om morgenen inden jeg tager afsted, men det rækker ikke altid langt kun med én vask pr. dag - hvis jeg også gerne vil i bund engang i mellem).
Så - hvad gør I ift. tøjvask, når der også lige er en lejlighed i stueetagen der skal tages hensyn til?
Anmeld
Citér