Man kan ikke sige til børn, at fordi andre har mindre, at man så ikke kan tillade sig, at blive ked af det over man ikke kan få den der ting i fætter br.
Ligesom man ikke kan sige til kvinder der får en abort, at det ikke er ok, fordi der er så mange der gerne vil have børn og ikke kan.
Det kan godt være, at i sammenligning med børn der bliver brugt som sexslaver, at det at jeg blev traumatiseret af en film som 6 årig, er banal i sammenligning med.
Men ikke desto mindre, sad den film i mig flere måneder efter. Jeg vågnede om natten og græd fordi jeg troede min familie ville dø. Selv mine lærere bemærkede en ændring i min adfærd. 
Hvis jeg tolker det anderledes end det du mener, må du forklare dig bedre. Det er dit problem, at jeg ikke læser det du skriver, ikke mit. Jeg kan også godt give dig en blinkesmiley så du ikke læser det nedlandende. 

Jeg beklager hvis du bliver provokeret af min blinke smiley og jeg er ked af at høre at det har været en så ubehagelig oplevelse for dig. Og det mener jeg.
Men jeg holder stadig på at det ikke passer ind i den generelle kasse for hvad traumatisering dækker over.
Men.. verden er ikke sort/hvid og hvis du siger du blev traumatiseret, så fred være med det.
kan vi blive enige om at det ikke er den generelle oplevelse børn har med Disney-film? Og at forældre bør kigge på deres barn individuelt når det kommer til, om de skal se en film eller ej? Og at de skal forberede deres børn på indholdet (hvis de kan) For børn er forskellige og nogen får kun godt ud af at se de film.
jeg er faktisk ikke ude på at underminere dine følelser, der er ikke noget jeg har mindre lyst til, men i min optik er det stadig ikke det rigtige ord at bruge om et barn der har taget det hårdt at se en film med et følelsesmæssigt indhold de har haft svært ved at bearbejde. Jeg betvivler ikke om det du siger er sandt, jeg betvivler om "traumatisering" er det rigtige ord!
Jeg tænker også at du enten må have været et temmeligt sensitivt barn eller have været midt i noget udvikling eller lignende, der gjorde det svært at tackle det der skete i den film lige nøjagtigt på det tidspunkt i dit liv, for det er jo altså langt fra standard reaktion på en tegnefilm selv om der er nogen der dør. Har du haft lignende oplevelser med andre film før eller efter? (Det sidste spørgsmål er bare ren nysgerrighed, fordi jeh faktisk synes det er lidt interresant)
nå, men nu håber jeg at du kan se at jeg faktisk ikke er ude efter at være tarvelig.