1. Gangs gravid og masser af spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2017

Beti89

C85 skriver:

Jeg har heldigvis kunne spise alligevel, eller jeg har ikke rigtig haft lyst, men har lidt tvunget mig selv til det, for at få det bedre. Synes kvalmen kommer lidt i bølger, i dag har jeg haft det en del gange.  Der er ikke noget mad jeg 'craver', så spiser bare det, jeg tror jeg kan få ned.

Kan godt forstå du også tager en scanning mere. Hvornår har du bestilt til?  Har du forventet termin i november?

Ja d. 1. November ind til videre  glæder mig til NF d 19.    vi har allerede til på onsdag faktisk, ville gerne ha ventet til ugen efter men der kan vi ik de ledige tider desværre. 

Jeg vil så gerne spise sundt og det har jeg ingen problemer med normalt, men de sidste par uger er det bare nærmest umuligt for mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2017

C85

Beti89 skriver:

Ja d. 1. November ind til videre  glæder mig til NF d 19.    vi har allerede til på onsdag faktisk, ville gerne ha ventet til ugen efter men der kan vi ik de ledige tider desværre. 

Jeg vil så gerne spise sundt og det har jeg ingen problemer med normalt, men de sidste par uger er det bare nærmest umuligt for mig 

Jeg glæder mig også helt vildt meget til nf! Jeg har termin d. 4.11, så det er jo ret tæt på dig.  Har I fortalt nyheden til nogen? På min side er der en del der ved det, da vi jo har været i behandling og det har jeg været ret åben omkring. I min kærestes familie ved ingen det og der er også flere hos mig, der endnu ikke ved det, og jeg glæder mig bare SÅ meget til, at kunne fortælle det! Vil bare gerne lige have nf vel overstået først.   Dejligt at I trods alt kunne få en tid mere til tidlig scanning, tror stadig det giver lidt ro, selvom det allerede er i denne uge. 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Beti89

C85 skriver:

Jeg glæder mig også helt vildt meget til nf! Jeg har termin d. 4.11, så det er jo ret tæt på dig.  Har I fortalt nyheden til nogen? På min side er der en del der ved det, da vi jo har været i behandling og det har jeg været ret åben omkring. I min kærestes familie ved ingen det og der er også flere hos mig, der endnu ikke ved det, og jeg glæder mig bare SÅ meget til, at kunne fortælle det! Vil bare gerne lige have nf vel overstået først.   Dejligt at I trods alt kunne få en tid mere til tidlig scanning, tror stadig det giver lidt ro, selvom det allerede er i denne uge. 

Ja det tænker jeg også  ja vi da tæt på hinanden så, bliver spændende hvem der føder først så   vi glæder os også helt vildt til at fortælle det, synes det så svært at holde inde  vi har kun fortalt det til begge vores forældre og så et vennepar forleden da de afslørede de var gravide også og så har jeg en enkelt veninde jeg har fortalt det til.. Resten af familien og venner får det af vide efter NF ligesom jer så man er på den sikre side 

Anmeld Citér

29. marts 2017

C85

Beti89 skriver:

Hvordan gik det med scanningen i dag?? 

Anmeld Citér

31. marts 2017

Beti89

C85 skriver:

Hvordan gik det med scanningen i dag?? 

Havde åbenbart taget fejl af datoen så det faktisk først på næste onsdag, men der kan manden ik, så nu bliver det på mandag  glæder mig helt vildt men er samtidig også super nervøs 

Anmeld Citér

31. marts 2017

C85

Beti89 skriver:

Havde åbenbart taget fejl af datoen så det faktisk først på næste onsdag, men der kan manden ik, så nu bliver det på mandag  glæder mig helt vildt men er samtidig også super nervøs 

Jeg har det på samme måde, jeg håber bare sådan at det hele er som det skal være!  Jeg skal jo scannes tirsdag, så nu må dagene bare gerne gå hurtigt. 

Anmeld Citér

1. april 2017

Beti89

C85 skriver:

Jeg har det på samme måde, jeg håber bare sådan at det hele er som det skal være!  Jeg skal jo scannes tirsdag, så nu må dagene bare gerne gå hurtigt. 

Ja de må gerne gå meget hurtigt! Jeg håber alt er som det ska være for os begge. Lad os lige snakkes ved når vi er blevet scannet 

Anmeld Citér

3. april 2017

Beti89

Beti89 skriver:

Ja de må gerne gå meget hurtigt! Jeg håber alt er som det ska være for os begge. Lad os lige snakkes ved når vi er blevet scannet 

Så blev jeg scannet og det gik super fint. Størrelsen var som den sku være og vi så den lille spirer bevæge sig og vinke til os   glæder mig til at høre hvordan din går 

Anmeld Citér

3. april 2017

C85

Beti89 skriver:

Så blev jeg scannet og det gik super fint. Størrelsen var som den sku være og vi så den lille spirer bevæge sig og vinke til os   glæder mig til at høre hvordan din går 

Hvor dejligt!  Håber på et lignende resultat for os i morgen! 

Anmeld Citér

4. april 2017

C85

Beti89 skriver:

Så blev jeg også scannet og alt var heldigvis som det skulle være.  Den var vokset til 2,8cm og lå og viftede med arme og ben, nu glæder jeg mig endnu mere!  Så dejligt at få den ro igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.