Lægen vil ikke sætte dosis ned, han mener det vil trække tiden længere tid ud end det er nødvendig .. jeg kan bare ikke det der, jeg har ikke taget det i to dage nu fordi det påvirker rigtig meget, og mere end jeg magter 
Jeg har selv været på sertralin og det er bare slet ikke sjovt
Som alt anden medicin mod depression, angst osv skal det have tid til at virke, det er ikke mirakel piller. Der går typisk 4-6 uger før den optimale virkning nåes, mundtørhed, hjertebanken, svedtendens og mange andre irriterende bivirkninger er helt normale, selvom de ofte fremprovokerer yderligere angst.
Giv det tid, sammen med psykolog samtaler skal du nok få omrokeret rygsækken og finde de redskaber frem der hjælper dig.
Dog tror jeg ikke du kommer helt ovenpå igen, før der er gjort noget ved det der har skabt problemerne, selvom dine børn skal flytte til et, for dem, fremmed sted, så vil det nok være at foretrække, hvis det giver dig lidt ro. Børn er hurtige til at indstille sig på forandringer
Du er velkommen til at skrive privat, jeg kæmper stadig med tilbagevendende depressioner og angst, men er kommet ud af medicinen, hvilket jeg også er sikker på at du gør engang, lige nu skal du og især din angst bare lære at acceptere nødvendigheden af den
Sidst men ikke mindst kan det anbefales at tage medicinen om aftenen, da den kan virke sløvende (og man sover fra nogle af bivirkningerne
)
Kram 
Anmeld
Citér