Anonym skriver:
Ja der kommer sådan en børne noget fra kommunen og snakker med børnene, og snakker med os som forældre om ting der pludselig ikke er som det plejer.
jeg sys det er rigtig svært med den psykolog, det tager meget energi, og jeg er færdig efter 1 time hos hende, jeg sover 5-6 timer bagefter (får altid en tid kl 9, netop fordi jeg blir så træt) og jeg er hos hende 2 gange om ugen, men det hjælper overhoved ikke, så er det virkelig svært at holde fast i det.
ja du har ret, men jeg er så bange for de bivirkninger - jeg er bange for eksen skal finde ud af det og så bagefter trampe endnu mere på mig, det er et stort nederlag for mig i sig selv, min far ved ikke engang alt det her, jeg vil ikke snakke med nogle om det. Min mand har dog snakket med hans mor om det.
men jeg blir total panisk bare tanken om at spise dem, jeg er bange for at blive afhængig eller dø af det, syg tankegang i know
Jeg kan godt forstå du er ængstelig omkring det, men det er så vigtigt at få dig på ret køl, tankerne om eksen og hvad andre tænker tror jeg klart er angsten der snakker - dette tænker jeg derfor vil aftage! Hvor er jeg glad for i også har fokus på børnene - det må være uendelig hårdt for dig!
mit bedste råd er at få råbt højt hvor dårligt du har det, skriv et brev til din far, send en mail - hvad du nu føler du kan!
jo mere åben du er, jo mere vil du også føle at skyld og tyngde på dine skuldre letter - der er INTET forkert i at være offer for sådanne ting du må udstå - DU HAR IKKE FEJLET - DU HAR INTET GJORT GALT - DER ER INTET GALT MED DIG!
du må love mig du vil prøve at huske dig selv på disse ting hver gang du vågner!
psykolog er uendelig hårdt for kroppen og der kan gå lang tid før der kommer gennembrud, men det VIL komme !
Masser af kram og kærlighed din vej!