Opdate på 'jeg er træt'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
37 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. marts 2017

Anonym trådstarter

Det er igen mig, jeg sys lige jeg vil komme med en kort opdatering på  https://www.baby.dk/debat/282784pi1/ordet-er-frit/opdate-paa-jeg-er-traet.aspx

om 1 mdr ca skal vi i retten, jeg frygter det mere end noget andet. 

Jeg har det stadig af helveds til, og jeg har været til sådan noget halløj på psyk som har fundet frem til at jeg lider af panikangst pga den 'traume' jeg har været udsat for. Jeg sys det lyder helt hen i vejret selv! Men man må jo stole på det 

jeg overvejer stadig at tage det medicin, men kan ikke beslutte mig. Psykolog hjælp sys jeg ikke at jeg kommer nogle vegne med og jeg får det ikke bedre. Jeg er træt, ked af det, bekymrede hele dagen, og sover ikke ret meget om natten. Min læge på psyk har overvejet sådan nogle piller til at sove på, men igen der blir jeg frustreret - for hvad vis der kommer nogle om natten og jeg ikke vågner i tide 

Renderiet uden for, fortætter - og flere gange om ugen holder der biler uden for, og med det samme bliver jeg ramt af en voldsom panik, og min krop kan jeg ikke styre, jeg ryster, sveder og mit hjerte hamre afsted. 

Det smadre mit liv, men min kæreste er heldigvis en kææææmpe støtte i det her 

havde bare lige brug for noget luft 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2017

esioul

Anonym skriver:

Det er igen mig, jeg sys lige jeg vil komme med en kort opdatering på  https://www.baby.dk/debat/282784pi1/ordet-er-frit/opdate-paa-jeg-er-traet.aspx

Jeg har det stadig af helveds til, og jeg har været til sådan noget halløj på psyk som har fundet frem til at jeg lider af panikangst pga den 'traume' jeg har været udsat for. Jeg sys det lyder helt hen i vejret selv! Men man må jo stole på det 

jeg overvejer stadig at tage det medicin, men kan ikke beslutte mig. Psykolog hjælp sys jeg ikke at jeg kommer nogle vegne med og jeg får det ikke bedre. Jeg er træt, ked af det, bekymrede hele dagen, og sover ikke ret meget om natten. Min læge på psyk har overvejet sådan nogle piller til at sove på, men igen der blir jeg frustreret - for hvad vis der kommer nogle om natten og jeg ikke vågner i tide 

Renderiet uden for, fortætter - og flere gange om ugen holder der biler uden for, og med det samme bliver jeg ramt af en voldsom panik, og min krop kan jeg ikke styre, jeg ryster, sveder og mit hjerte hamre afsted. 

Er der ikke mulighed for i kan flytte langt væk på en hemmelig adresse? 

Anmeld Citér

1. marts 2017

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Er der ikke mulighed for i kan flytte langt væk på en hemmelig adresse? 

Jo det kunne vi godt, men så kommer vores børn til at blive revet væk fra alt de kender og familien 

Anmeld Citér

1. marts 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Du skal tage imod medicinen, der er en mening med det, og jo dårligere patienter, jo større modstand, så start op, inden tingene forværres.

Anmeld Citér

1. marts 2017

MorTil3+

Anonym skriver:

Jo det kunne vi godt, men så kommer vores børn til at blive revet væk fra alt de kender og familien 

Tænker måske det er bedre end at du, deres mor har det så skidt, for det stopper jo nok heller ikke når i har været i retten. Har selv kæmpet med en x, endte med at jeg flyttede på krisecenter og følte mig ikke tryg før jeg flyttede langt væk og fik beskyttet adresse, og stadig idag kan jeg på en dum dag føle mig bange for at han eller en af hans kammerater står her lige pludselig, vi har bla videoovervågning og 2 'farlige' vagthunde (selvom de ikke gør noget så er det ikke nogen man har lyst til gå ind til hvis ikk man kender dem,de er for det meste ude på gårdspladsen. Det har hjulpet mig meget. 

Anmeld Citér

1. marts 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du skal tage imod medicinen, der er en mening med det, og jo dårligere patienter, jo større modstand, så start op, inden tingene forværres.

Hvad mener du?

- og måske, men de er vanedannende og jeg er bange for jeg bagefter ikke kan leve uden 

Anmeld Citér

1. marts 2017

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

Tænker måske det er bedre end at du, deres mor har det så skidt, for det stopper jo nok heller ikke når i har været i retten. Har selv kæmpet med en x, endte med at jeg flyttede på krisecenter og følte mig ikke tryg før jeg flyttede langt væk og fik beskyttet adresse, og stadig idag kan jeg på en dum dag føle mig bange for at han eller en af hans kammerater står her lige pludselig, vi har bla videoovervågning og 2 'farlige' vagthunde (selvom de ikke gør noget så er det ikke nogen man har lyst til gå ind til hvis ikk man kender dem,de er for det meste ude på gårdspladsen. Det har hjulpet mig meget. 

Vi har ogsåfået installeret alarm og overfalds alarm. Det gir mig dog ikke mere tryghed.

- ja det er måske værd at overveje. 

Må jeg spørge hvad han gjorde? Helt ok hvis du ikke vil svare 

Anmeld Citér

1. marts 2017

MorTil3+

Anonym skriver:

Vi har ogsåfået installeret alarm og overfalds alarm. Det gir mig dog ikke mere tryghed.

- ja det er måske værd at overveje. 

Må jeg spørge hvad han gjorde? Helt ok hvis du ikke vil svare 

Trusler og vold både psykisk og fysisk. 

Anmeld Citér

1. marts 2017

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

Trusler og vold både psykisk og fysisk. 

Det gør mig ondt 

blev han dømt ?

Anmeld Citér

1. marts 2017

L-Mortil3

Jeg vil virkelig opfordre til at prøve medicinen mod angst! Jeg synes det er meget fornuftigt at være tilbageholdende og ikke bare tage hvad som helst! Men du er så dårlig lige nu, og det er IKKE ok! Er børnene i støttegruppe? Det kan du også overveje - det berører dem mere end man tror at mor/far er syge.

psykofarmaka - tager ofte en 4 ugers tid før der er målbar ændring, hvorfor jeg virkelig håber du finder modet til at starte på dem! Du skal lige have sænket tempoet i kroppen - start med det angstdæmpende før du takker ja til socemedicin.

få en kugledyne og kuglevest gennem kommunen, det giver også kroppen ro - og dig en større chance for at sove lidt. 

Øv dig i lidt meditation, lydt til mindfulness, sæt alle sejl ind på at optimere chancer for bedring!

hold fast i psykologen .

mange mange tanker herfra!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.