Det er igen mig, jeg sys lige jeg vil komme med en kort opdatering på https://www.baby.dk/debat/282784pi1/ordet-er-frit/opdate-paa-jeg-er-traet.aspx
om 1 mdr ca skal vi i retten, jeg frygter det mere end noget andet.
Jeg har det stadig af helveds til, og jeg har været til sådan noget halløj på psyk som har fundet frem til at jeg lider af panikangst pga den 'traume' jeg har været udsat for. Jeg sys det lyder helt hen i vejret selv! Men man må jo stole på det 
jeg overvejer stadig at tage det medicin, men kan ikke beslutte mig. Psykolog hjælp sys jeg ikke at jeg kommer nogle vegne med og jeg får det ikke bedre. Jeg er træt, ked af det, bekymrede hele dagen, og sover ikke ret meget om natten. Min læge på psyk har overvejet sådan nogle piller til at sove på, men igen der blir jeg frustreret - for hvad vis der kommer nogle om natten og jeg ikke vågner i tide 
Renderiet uden for, fortætter - og flere gange om ugen holder der biler uden for, og med det samme bliver jeg ramt af en voldsom panik, og min krop kan jeg ikke styre, jeg ryster, sveder og mit hjerte hamre afsted.
Det smadre mit liv, men min kæreste er heldigvis en kææææmpe støtte i det her 
havde bare lige brug for noget luft
Anmeld
Citér