Kan det passe den allerede er positiv idag ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2017

Emilie91

Anonym skriver:

Lille opdate fik taget blodprøve idag hcg for svar imorgen på tallet. For 14 dage siden før æl var den 5 så vi må se. 

Har testet forskellige mærker af nysgerrighed og den nederste er fra imorges. 

Skal være 3+2 idag hvis jeg er noget? 

Men ved ikke hvornår stregerne ville ændre sig hvis der er noget. 

Spændende <3 Jeg synes ikke jeg kan se en streg på den nederste, men de andre kan jeg sagtens se en streg ved Jeg håber den er der. Det er stadig meget tidligt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2017

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Spændende <3 Jeg synes ikke jeg kan se en streg på den nederste, men de andre kan jeg sagtens se en streg ved Jeg håber den er der. Det er stadig meget tidligt  

Det kan godt være der intet er eller det var en bio eller der måske er noget  skal måske have mens her om 5-6 dage så det sjovt med blodprøven imorgen. 

Men jeg læste lige at det ikke er sikkert lægen kan se noget i blodprøven før på dag 10 efter ægløsning og min blodprøve idag er jo taget på dag 9 efter ægløsning  

Anmeld Citér

23. februar 2017

Anonym

Der vil være hcg i serum 6-8 dage efter ægløsning,hvis æget er befrugtet.

Anmeld Citér

24. februar 2017

Anonym

Hej med dig ville lige høre hvor længe siden det er du mistet din lille pige.. de kloge siger nemlig der gerne går 3 mdr + ind kroppen er klar igen

Vi mistet i uge 17 sidste år i Oktober mistet pludseligt en masse blod og gik i fødsel jeg har tæstet i dag og min mens skulle være kommet her til morgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. februar 2017

lineog4

Anonym skriver:

Hej med dig ville lige høre hvor længe siden det er du mistet din lille pige.. de kloge siger nemlig der gerne går 3 mdr + ind kroppen er klar igen

Vi mistet i uge 17 sidste år i Oktober mistet pludseligt en masse blod og gik i fødsel jeg har tæstet i dag og min mens skulle være kommet her til morgen

Nu var det ikke mig du spurgte, men har selv mistet dog var det en datter fødte 4 dage efter termin, og hun døde 4 dage gammel.

Jeg hørte utallige mennesker kloge sig på, hvornår både jeg mentalt og fysisk ville være parat. Jeg stod med en positiv test 3 mnd efter hendes død dvs. Gravid efter 2 mnd. Jeg fødte 11 mnd efter hendes død og min krop klarede det fint - psyken er en anden historie, men har nu mødt så mange, og vil sige det for nogen er det rigtige at få barn så hurtigt som muligt og for andre at vente. Der er ikke en opskrift der passer på alle.

Tillykke med de to streger.

Anmeld Citér

24. februar 2017

lineog4

Anonym skriver:

Lille opdate fik taget blodprøve idag hcg for svar imorgen på tallet. For 14 dage siden før æl var den 5 så vi må se. 

Har testet forskellige mærker af nysgerrighed og den nederste er fra imorges. 

Skal være 3+2 idag hvis jeg er noget? 

Men ved ikke hvornår stregerne ville ændre sig hvis der er noget. 

Først kæmpe kæmpe kram, at være mor til et dødt barn er en fantastisk krævende livsrolle og kærligheden til ens skønne barn er intakt også forbi døden.

Jeg kan sagtens se nogle (skygge)streger på dine billeder, men får sådan lyst til at kramme dig længe og hårdt og give dig muligheden for at være "normal" gravid. Sådan du ved tage en enkelt test eller to omkring mens tid, skrive termin ind i kalenderen og drømme om barnevogne. At blive gravid efter man har mistet er ikke bare den "normale" vej, der er såmænd heller ikke en "normal" vej for dem der har mistet, men en ting jeg synes vi alle har tilfælles er vi har fået revet det naivetæppe væk fra øjnene og ved det kan gå galt og synes ofte der er en tendens til at ville kontrollere (fordi man netop mistede kontrollen totalt da man ikke kunne redde sit barn), og aller helst også kontrollere sorgen hvis det går galt igen. 

Jeg kan ikke lade være at tænke om alle dine test ikke netop handler om den kontrol? At du gør dig selv mental klar til ikke at være ked af det om 5 dag hvis mens kommer? En klog sagde spurgte mig da jeg stod gravid igen og hele tiden havde men'et: vil du blive mindre ked af at miste fordi du har forberedt dig på at miste? Nope, så jeg valgte rationelt at være gravid en dag af gangen, vågne om morgenen og sige: i dag er jeg gravid. Måske de ord også kan vække noget i dig.

Held og lykke med de streger, håber jeg kan sige velkommen til dit livs rutchebanetur om en uge eller 2.

Anmeld Citér

24. februar 2017

HPH

Har du fået svar på bp?

Anmeld Citér

26. februar 2017

Emilie91

Anonym skriver:

Det kan godt være der intet er eller det var en bio eller der måske er noget  skal måske have mens her om 5-6 dage så det sjovt med blodprøven imorgen. 

Men jeg læste lige at det ikke er sikkert lægen kan se noget i blodprøven før på dag 10 efter ægløsning og min blodprøve idag er jo taget på dag 9 efter ægløsning  

Mon ikke den kan opsamle noget hvis det er det er noget ?  

må jeg spørge (kun af ren nysgerrighed ikke fordom ) hvorfor fik du taget en blodprøve. Gør de ikke kun det hvis der er gået flere uger uden mens ?  

Og var dit hcg på 5 inden ægløsning ?  

for måske det er det som viser sig på testene 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

Noget nyt med dine test? Hvad endte det med? Bliver helt nysgerrig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.