Kan det passe den allerede er positiv idag ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men er den ikke svagt positiv fordi du lige har mistet et barn i uge 20 eller 22? (Husker ikke hvilken uge). Eller husker jeg helt forkert?

Kan ane en svag streg på den øverste test på det billede der ikke er i negativ-format, men jeg ville ikke turde stole på den før om 1-2 uger mindst. Og hvis du lige har aborteret, så ville jeg slet ikke stole på den.

Nej mit hcg er målt til og være i nul  så det ikke derfor den har jeg tjek på. Men jo det kunne have været derfor. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej mit hcg er målt til og være i nul  så det ikke derfor den har jeg tjek på. Men jo det kunne have været derfor. 

Vil også lige sige jeg har ikke aboteret men født en velskabt pige på 32 cm som intet fejlede men hospitalet smitttede mig med streptokokker der spredte sig til infektion i hele min krop så de satte fødslen igang.  

Mit hcg er blevet målt til nul. Om ikke andet vil det være sjovt og følge og dem der har interesse kan følge med. Jeg vil gerne have det er en positiv skov ting og se hvornår en test bliver positiv. Og nu gør jeg det kun fordi jeg kan se der er noget, så det sjovt at se om det udvikler sig. 

Her er et billede af min datters fødder hun hedder ayah  og har også sit eget cpr nr så hun er i hvert fald ikke en abort. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym trådstarter

Idag er det 8 dag efter ægløsning. De to øverste er fra igår morgen og aften, den nederste er fra imorgen taget inden for tid   Igen det kan være svært of fange tydligt på kamera. 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym trådstarter

Måske bedre billede

Anmeld Citér

22. februar 2017

Emilie91

Hvor er det synd for dig du har mistet  og sikke nogle dejlige små tæer. Jeg håber den sidder lige i skabet den her gang.

Jeg kan hvertfald uden tvivl se dine streger på alle testene  

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym trådstarter

Det kunne da være så sjovt den sad der første gang efter vi prøvede 2 år og mistede 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Just123

Anonym skriver:

Måske bedre billede

Jeg kan (tydeligt) se svage streger på alle teste   for at de kun udvikler sig de næste dage! 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Emilie91

Anonym skriver:

Det kunne da være så sjovt den sad der første gang efter vi prøvede 2 år og mistede 

Altså jeg synes testen er tydeligere på de nye tester så mon ikke hcg stiger ? hvornår skal du reelt teste ?  

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg har 6 dage til rigtig test dag nu 

Anmeld Citér

23. februar 2017

Anonym trådstarter

Lille opdate fik taget blodprøve idag hcg for svar imorgen på tallet. For 14 dage siden før æl var den 5 så vi må se. 

Har testet forskellige mærker af nysgerrighed og den nederste er fra imorges. 

Skal være 3+2 idag hvis jeg er noget? 

Men ved ikke hvornår stregerne ville ændre sig hvis der er noget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.