Kan det passe den allerede er positiv idag ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.072 visninger
38 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. februar 2017

Anonym trådstarter

Idag har jeg to svagt positive ved godt det kan ende i en bio! Men hvor hurtigt efter implantations blødning starter hcg at stige. 

Jeg føler det stikker i underlivet som de andre gange. Nogen der har prøvet noget lignende. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

Anonym

Jeg kan desværre ikke se nogen streg på testen. Men det er også tidligt, så vent til forventet mens og test igen.

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan desværre ikke se nogen streg på testen. Men det er også tidligt, så vent til forventet mens og test igen.

Det også svært og se på billedet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym trådstarter

Ved ikke hvorfor jeg selv syntes den er tydelig på den øverste med morgenurin i forhold til det lige skulle have sat sig fast ægget  det lidt sjovt 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

Jeg beklager meget, det er virkelig ikke for at være negativ på nogen måde, men jeg kan stadig ikke se en streg. Om det er min skærm, mine øjne eller om stregen reelt ikke er der, ved jeg ikke, men jeg ville ikke stole på det resultat, du kan se.

Men igen, det kan jo godt være, det bare er tidligt, og at du er gravid. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Abracadabra

Jeg kan heller ikke se noget. Desværre. Jeg ville vente med at teste til dagen for forventet menstruation.

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anpau

Anonym skriver:

Idag har jeg to svagt positive ved godt det kan ende i en bio! Men hvor hurtigt efter implantations blødning starter hcg at stige. 

Jeg føler det stikker i underlivet som de andre gange. Nogen der har prøvet noget lignende. 

Jeg kan desværre ikke se nogen streg på de to teste. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg beklager meget, det er virkelig ikke for at være negativ på nogen måde, men jeg kan stadig ikke se en streg. Om det er min skærm, mine øjne eller om stregen reelt ikke er der, ved jeg ikke, men jeg ville ikke stole på det resultat, du kan se.

Men igen, det kan jo godt være, det bare er tidligt, og at du er gravid. 

Nej det helt fint  har to veninder der så den blive positiv inden for 5 min. Men igen det kan være en bio nu tester jeg igen fredag og ser. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

mija

Men det kan jeg 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym trådstarter

Det jo også mere for at ekspermentere hvor tidligt man kan teste, og det finder vi så ud af inden for de næste 7 dage  men hvis det ikke har interesse vil jeg da ikke sætte ind hvis den bliver mere positiv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.